Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Revanches schreef:Het is niet de bedoeling om dit topic binnen te vallen en eigen zadels te koop aan te bieden. Hiervoor hebben we de boktmarkt.
http://www.bokt.nl/markt
Evenals het bespreken van marktplaatsadvertenties is niet toegestaan.
Buitenzinnig schreef:Het zelfde gaat op voor de Hidalgo zadels - ook een driepunts V-singeling waarvan de achterste stoot verplaatsbaar is, ook te leveren met korte kussens in diverse vormen. De Spaanse modellen en de Nevada zijn goed geschikt voor recreatief en langere afstanden
Buitenzinnig schreef:@Raya - je paard zal zeker nog wat langer worden in de nabije toekomst. het skelet is pas klaar met groeien rond het 6e levensjaar. Dus beginnen met rijden is de eerste paar jaar nog niet aan de orde (als je er lang plezier van wilt hebben)
Buitenzinnig schreef:ZO zien je singelstoten er uit. De achterste stoot zit aan een V en je kunt die stoot over die V heen en weer schuiven, dus beetje naar voren of beetje naar achteren. Ik bedoelde niet dat je de stoten er af kunt halen en ergens anders kunt plakken (dat had alleen de Ghost) De Nevada heeft zelfs 2 van die V's, dus ook voor de voorste stoot. De aansingeling voor alle Valencia's is eender, ook voor de Valencia l
SuperLiesje schreef:Ik heb ook weer eens een vraag
Wat voor zadelhoes past er om de barefoot barrydale (maat 2)? Ik weet van een vriendin dat de standaard barefoot hoes nauwelijks om haar London (maat 1) past, dus gok dat ie dan niet over de barrydale past...
Madeetje schreef:Aangezien mijn pony bij de vorige eigenaar 'drukplekken' heeft opgelopen, (en ik er nu achter ben gekomen dan ze heel erg gevoelig is voor drukplekken) ik rij nu al een tijd met een gewoon zadel, en de druk plekken die ze heeft opgelopen verdwijnen langzaam, maar nu zag ik ineens op een andere plek iets wat op een drukplekje lijkt, en dat willen we natuurlijk niet!,
Ikheb veel op internet enso gelezen, en heb nu toch besloten om over te gaan op een boomloos zadel, nu kwam in op Marktplaats een leuk zadeltje tegen, ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met dit zadel?
Hier de link vanaf Marktplaats :
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... ousPage=lr
PeerAppel schreef:Madeetje schreef:Aangezien mijn pony bij de vorige eigenaar 'drukplekken' heeft opgelopen, (en ik er nu achter ben gekomen dan ze heel erg gevoelig is voor drukplekken) ik rij nu al een tijd met een gewoon zadel, en de druk plekken die ze heeft opgelopen verdwijnen langzaam, maar nu zag ik ineens op een andere plek iets wat op een drukplekje lijkt, en dat willen we natuurlijk niet!,
Ikheb veel op internet enso gelezen, en heb nu toch besloten om over te gaan op een boomloos zadel, nu kwam in op Marktplaats een leuk zadeltje tegen, ik vroeg me af of iemand hier ervaring heeft met dit zadel?
klinkt allemaal wel goednu nog een kleur uitkiezen haha ;p
Ik! Is op zich wel een fijn zadeltje, maar voor mij een (hopelijk) tijdelijk zadeltje. Hij gaat wel heel fijn naar je kont vormen! (: Trouwens niet geloven dat ze zeggen dat je er geen dekje+inlages onder hoeft te leggen, want als je dat niet zou doen kan ik niet geloven dat dat goed kan zijn voor een paard.
PeerAppel schreef:Madeetje schreef:Aangezien mijn pony bij de vorige eigenaar 'drukplekken' heeft opgelopen, (en ik er nu achter ben gekomen dan ze heel erg gevoelig is voor drukplekken) ik rij nu al een tijd met een gewoon zadel, en de druk plekken die ze heeft opgelopen verdwijnen langzaam, maar nu zag ik ineens op een andere plek iets wat op een drukplekje lijkt, en dat willen we natuurlijk niet!,
Ik! Is op zich wel een fijn zadeltje, maar voor mij een (hopelijk) tijdelijk zadeltje. Hij gaat wel heel fijn naar je kont vormen! (: Trouwens niet geloven dat ze zeggen dat je er geen dekje+inlages onder hoeft te leggen, want als je dat niet zou doen kan ik niet geloven dat dat goed kan zijn voor een paard.