Maar ik denk dat het wat foto's betreft soms ook best lastig is om ècht correcte foto's te bemachtigen.
Dat hebben wij al voor product-foto's waarbij er soms ook echt een fotoshoot is gedaan. Dan heeft ruiter toch ineens bij het opstijgen een stijgbeugel(riem) verkeerd om gedraaid. Een te korte singel. Scheef aangesingeld. Beugels wat te kort of lang. Net een riempje verkeerd gedaan. Net een raar moment. Ruiter die paard over een sprong heen lijkt te willen tillen, niet mooi in evenwicht zit of net wat te ruw inkomt. Zadel dat nog niet goed ingereden is en er dus nog te nieuw en hoekig bovenop ligt. Of dat voor het mooie wat te ver naar voren / achteren / wat dan ook gelegd is. Paard dat op scheve ondergrond staat waardoor het lijkt alsof het zadel niet lekker ligt. Noem maar op

Of er staan spullen van andere merken bij op de foto en dan krijg je als je dat plaatst weer het gedoe dat mensen beteuterd zijn dat je dat niet in het assortiment hebt

Ik kan me best voorstellen dat het tijdens een zadelpas ook zo kan zijn dat het wellicht toch al een beetje ongemakkelijk voelt om te vragen of je een foto mag maken voor op de socials. En dat je dan niet het perfecte moment uit kan kiezen maar gewoon allang blij bent dat je toestemming hebt om even een foto te maken en wellicht is dat dan net op een moment dat er een beetje ongelukkig uitziet of je nog niet het bijgeschaafde eindresultaat hebt bereikt zeg maar.
Kan ik me zo voorstellen hoor

En het zijn natuurlijk ook niet allemaal topruiters waar je op locatie bent

Maar dat is wel de praktijk dat die dus wel zo rondhossen en je het dan zo comfortabel mogelijk probeert te maken, maar perfect zal het niet snel worden.....
Of je echt ongelukkige momenten dan moet plaatsen is iets dat je je af kan vragen

Maar omdat ik weet hoe weinig foto's ècht goed zijn, kan ik me wel voorstellen dat je dan besluit toch maar het 1 en ander te plaatsen van je beslommeringen omdat je anders helemaal geen content aanmaakt zeg maar en je toch een beetje zichtbaar wilt zijn op de socials....