Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lshannah schreef:Ik heb voor een rib uit m'n lijf besteld, maar ondanks vrijdagavond het bericht dat het pakket is gemeld bij DPD, verder nog geen enkele update. Hebben jullie al nieuws over jullie bestellingen van de RG Outlet? Had het net zo goed zelf kunnen ophalen..
Jenara schreef:lshannah schreef:Ik heb voor een rib uit m'n lijf besteld, maar ondanks vrijdagavond het bericht dat het pakket is gemeld bij DPD, verder nog geen enkele update. Hebben jullie al nieuws over jullie bestellingen van de RG Outlet? Had het net zo goed zelf kunnen ophalen..
Ik heb net mijn mail gekregen dat het is aangemeld bij DPD, had vrijdagavond besteld.
Weet wel van DPD dat ze vaker niet updaten en het pakket er dan plots wel is..
Dus nog niet te veel zorgen maken
lshannah schreef:Ik heb voor een rib uit m'n lijf besteld, maar ondanks vrijdagavond het bericht dat het pakket is gemeld bij DPD, verder nog geen enkele update. Hebben jullie al nieuws over jullie bestellingen van de RG Outlet? Had het net zo goed zelf kunnen ophalen..
Tango1979 schreef:lshannah schreef:Ik heb voor een rib uit m'n lijf besteld, maar ondanks vrijdagavond het bericht dat het pakket is gemeld bij DPD, verder nog geen enkele update. Hebben jullie al nieuws over jullie bestellingen van de RG Outlet? Had het net zo goed zelf kunnen ophalen..
Ik heb meteen om 10u nog kunnen bestellen en had mijn pakketje zaterdag al in huis!
lideli schreef:Moet zeggen dat ik (tot nu toe) helemaal niet zo happy ben met Ruitergoed. Voor de outlet heb ik meermaals geprobeerd contact te krijgen via Instagram - geen reactie. Nu heb ik een vraag over mijn bestelling en heb ik ze geappt - ook geen reactie. Vind ik toch wel erg jammer
Wen1986 schreef:lideli schreef:Moet zeggen dat ik (tot nu toe) helemaal niet zo happy ben met Ruitergoed. Voor de outlet heb ik meermaals geprobeerd contact te krijgen via Instagram - geen reactie. Nu heb ik een vraag over mijn bestelling en heb ik ze geappt - ook geen reactie. Vind ik toch wel erg jammer
Ik ben ook helemaal niet tevreden over ze! Bestel er echt niet meer. Jammer hoor
NaatenTaat schreef:Dat spijt ons te horen. Door de vele bestellingen en de storting hebben we met man en macht de bestellingen ingepakt waardoor we minder bereikbaar waren op Instagram en de telefoon .
Mocht je persoonlijk contact willen dan kan je me een pb sturen zodat je mijn privé nummer krijgt om me even te bellen wat er loos is. Mailen mag ook naar info@ruitergoed.nl
Urbiezira schreef:Ik sta op het punt om een dekje over te kopen van iemand via FB, maar hoe gaat dat in z'n werk? Ik moet het laten opsturen, maar hoe doe je dat veilig met betaling enzo? Heb het nog nooit eerder gedaan.