PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimley

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 10:10

Ik vind hem ook heel mooi! Al moet ik zeggen, als hij zwart was geweest was hij perfect. Je kunt hem toch bestellen en als je het niks vind terug sturen ? :)

cdetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 11:41

Weet iemand waar ik nog een oornetje kleur prosecco zou kunnen kopen? Ik heb in 2019 een dekje gekocht. Ik vind nergens meer deze collectie. Iemand suggesties?

Tenno7

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 14:30

Oornetje & Dekje besteld van de zwarte ruffle. Wel bij 2 verschillende winkels.. dekje was al uitverkocht bij Iris van der Meijl

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 14:48

Ben benieuwd! Vind de zwarte ruffle wel erg chique <3

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 14:50

Tenno7 schreef:
Oornetje & Dekje besteld van de zwarte ruffle. Wel bij 2 verschillende winkels.. dekje was al uitverkocht bij Iris van der Meijl

Ik heb het dekje ook meteen besteld <3

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 15:41

Ik heb voor een rib uit m'n lijf besteld, maar ondanks vrijdagavond het bericht dat het pakket is gemeld bij DPD, verder nog geen enkele update. Hebben jullie al nieuws over jullie bestellingen van de RG Outlet? Had het net zo goed zelf kunnen ophalen..

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 16:22

lshannah schreef:
Ik heb voor een rib uit m'n lijf besteld, maar ondanks vrijdagavond het bericht dat het pakket is gemeld bij DPD, verder nog geen enkele update. Hebben jullie al nieuws over jullie bestellingen van de RG Outlet? Had het net zo goed zelf kunnen ophalen..

Ik heb net mijn mail gekregen dat het is aangemeld bij DPD, had vrijdagavond besteld.
Weet wel van DPD dat ze vaker niet updaten en het pakket er dan plots wel is..
Dus nog niet te veel zorgen maken :)

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 17:06

Jenara schreef:
lshannah schreef:

Ik heb net mijn mail gekregen dat het is aangemeld bij DPD, had vrijdagavond besteld.
Weet wel van DPD dat ze vaker niet updaten en het pakket er dan plots wel is..
Dus nog niet te veel zorgen maken :)

Thanks! Waarschijnlijk ben ik dus gewoon te ongeduldig ;-)

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 19:24

lshannah schreef:

Ik heb meteen om 10u nog kunnen bestellen en had mijn pakketje zaterdag al in huis!

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 19:25

Ik zag net op de Instagram dat er 500 bestellingen zijn geplaatst en dat de laatste vandaag de deur uit gaan. Wow, die hebben keihard gewerkt daar zeg!

_MelisS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-20 20:53

Tango1979 schreef:
lshannah schreef:

Ik heb meteen om 10u nog kunnen bestellen en had mijn pakketje zaterdag al in huis!

Ja hier ook!
Heel snel!

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 11:07

Thanks meiden! Ik ben gewoon te ongeduldig en DPD langzaam, status staat nu op ‘onderweg’ en wordt naar verwachting morgen geleverd.

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 14:02

Moet zeggen dat ik (tot nu toe) helemaal niet zo happy ben met Ruitergoed. Voor de outlet heb ik meermaals geprobeerd contact te krijgen via Instagram - geen reactie. Nu heb ik een vraag over mijn bestelling en heb ik ze geappt - ook geen reactie. Vind ik toch wel erg jammer

Wen1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 14:03

lideli schreef:
Moet zeggen dat ik (tot nu toe) helemaal niet zo happy ben met Ruitergoed. Voor de outlet heb ik meermaals geprobeerd contact te krijgen via Instagram - geen reactie. Nu heb ik een vraag over mijn bestelling en heb ik ze geappt - ook geen reactie. Vind ik toch wel erg jammer

Ik ben ook helemaal niet tevreden over ze! Bestel er echt niet meer. Jammer hoor :(

NaatenTaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 14:38

Wen1986 schreef:
lideli schreef:

Ik ben ook helemaal niet tevreden over ze! Bestel er echt niet meer. Jammer hoor :(

Dat spijt ons te horen. Door de vele bestellingen en de storting hebben we met man en macht de bestellingen ingepakt waardoor we minder bereikbaar waren op Instagram en de telefoon .

Mocht je persoonlijk contact willen dan kan je me een pb sturen zodat je mijn privé nummer krijgt om me even te bellen wat er loos is. Mailen mag ook naar info@ruitergoed.nl

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 15:56

NaatenTaat schreef:
Dat spijt ons te horen. Door de vele bestellingen en de storting hebben we met man en macht de bestellingen ingepakt waardoor we minder bereikbaar waren op Instagram en de telefoon .

Mocht je persoonlijk contact willen dan kan je me een pb sturen zodat je mijn privé nummer krijgt om me even te bellen wat er loos is. Mailen mag ook naar info@ruitergoed.nl

Hier net wel super tevreden! Vrijdagavond laat nog besteld in de outlet en mijn pakje is vandaag al netjes toegekomen! Heel blij met jullie service :D

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 17:33

Nu op Ps black 20% korting bij Oa ruitergoed

Gimmick11

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:08

Ik reageer zelden, maar wil wel even zeggen dat ik een zeer tevreden klant ben van Ruitergoed! :j
Ze hebben me altijd goed geholpen, ook toen ik een keer te laat was met iets terugsturen omdat ik dubbele diensten draaide tijdens de eerste lockdown.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:13

Ik ben ook super tevreden! Heel snel duidelijkheid nadat het systeem er uit was geknald, en mijn bestelling zaterdag al binnen. Ook een leuk persoonlijk, handgeschreven berichtje erbij.

Als je weet dat er 500 bestellingen waren, kan je toch ook wel bedenken dat er misschien iets later gereageerd wordt??

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:26

Ik sta op het punt om een dekje over te kopen van iemand via FB, maar hoe gaat dat in z'n werk? Ik moet het laten opsturen, maar hoe doe je dat veilig met betaling enzo? Heb het nog nooit eerder gedaan.

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:30

Urbiezira schreef:
Ik sta op het punt om een dekje over te kopen van iemand via FB, maar hoe gaat dat in z'n werk? Ik moet het laten opsturen, maar hoe doe je dat veilig met betaling enzo? Heb het nog nooit eerder gedaan.

Normaal maak je het geld gewoon over per bank en hoor je je pakketje te ontvangen (via PostNL oid) :+
Bij verkoop wat te mooi lijkt om waar te zijn is dat ook meestal zo en zou ik mee op passen.

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:30

Koper betaalt en daarna wordt het met een volgcode opgestuurd. Even nagaan of diegene geen fake profiel heeft (weinig vrienden, net aangemaakt etc).

Urbiezira

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:34

Lijkt helemaal niet op een nepprofiel, heeft veel filmpjes en foto's, is al langere tijd lid van die groep, en bedrag is ook niet te mooi om waard te zijn, gewoon een netjes bedrag voor zo'n soort dekje. Komt vast allemaal goed. Dankjulliewel!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 18:47

Ik doe het ook vaker hoor, gaat eigenlijk altijd wel goed :j

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-20 19:39

Zag gister ind dat Ps zelf de zwarte met 20% aanbied. Nu Ruitergoed ook dus daar nu besteld.

Ik heb verder prima ervaringen met Ruitergoed.