Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Art_Ificious schreef:vind de prijs mooi.
Mijn barefoot london heb ik 200 betaald en ziet er nog afgeleefder uit en de singelstoten bij die nu te koop staat zien er nog netjes uit.
Maartje1990 schreef:Art_Ificious schreef:vind de prijs mooi.
Mijn barefoot london heb ik 200 betaald en ziet er nog afgeleefder uit en de singelstoten bij die nu te koop staat zien er nog netjes uit.
Dat vind ik niet, beetje hetzelfde. Natuurlijk is dat duurder vanwege de pad. Maar vindt dat bedrag erg veel. Maar dat is mijn mening.
Maartje1990 schreef:Art_Ificious schreef:vind de prijs mooi.
Dat vind ik niet, beetje hetzelfde. Natuurlijk is dat duurder vanwege de pad. Maar vindt dat bedrag erg veel. Maar dat is mijn mening.
Art_Ificious schreef:de london die ik heb ziet er zo netjes niet uit hoor. Singelstoten is moeilijk te zien maar grote kans dat die eens gaan afbreken bij de mijne.
Een grandeurpad met HD inlages is natuurlijk ook niet erg goedkoop
Arlette1991 schreef:Hallo,
Ik kom hier even binnen vallen met een vraag over mijn Hidalgo Venice 2.
Ik heb het zadel ruim een jaar nu en het is een verademing na al het gedoe met verschillende boomzadels.
Vandaag is mijn osteopate en tevens zadelmaakster geweest om mijn paard te behandelen.
Zelf doet ze in boomzadels en was blij verrast over de ligging en kwaliteit van het zadel.
Wel zou ze liever hebben dat de voorste singelstoot ook een v-strap zou zijn, omdat mijn paard de druk van de voorste singelstoot niet fijn vind.
Heeft iemand ervaring met de voorste singelstoot van een Hidalgo te laten vermaken tot een v-strap?
Ik ga sowieso de zadelmaker bellen waar ik het zadel gekocht heb maar dacht misschien heeft iemand er al ervaring mee.
Kwetal schreef:Die zit toch gewoon op het zweetblad genaaid? (de stoot van de Hidalgo)
Buitenzinnig schreef:Arlette1991 schreef:Hallo,
Ik kom hier even binnen vallen met een vraag over mijn Hidalgo Venice 2.
Ik heb het zadel ruim een jaar nu en het is een verademing na al het gedoe met verschillende boomzadels.
Vandaag is mijn osteopate en tevens zadelmaakster geweest om mijn paard te behandelen.
Zelf doet ze in boomzadels en was blij verrast over de ligging en kwaliteit van het zadel.
Wel zou ze liever hebben dat de voorste singelstoot ook een v-strap zou zijn, omdat mijn paard de druk van de voorste singelstoot niet fijn vind.
Heeft iemand ervaring met de voorste singelstoot van een Hidalgo te laten vermaken tot een v-strap?
Ik ga sowieso de zadelmaker bellen waar ik het zadel gekocht heb maar dacht misschien heeft iemand er al ervaring mee.
Wist je osteopate (die ook zadelmaakster is zeg je) niet of het mogelijk was?
Het wordt sowieso iets lastiger om de singelstoot te verplaatsen, omdat de singelstoten normaal gesproken aan de boom vast zitten.
Je wilt de voorste singelstoot hebben zoals de achterste singelstoot? Zo een V-strap?
Wat zadelmakers vaak doen, als het een boomzadel betreft, als de voorste singelstoot het paard belemmerd, hem iets naar achter te leggen en bevestigen.
Als ik eerlijk ben weet ik niet of ik het zou aandurven met een Hidalgo, de singelstoot veranderen.
Pippaa schreef:Ik heb een tijd geleden een vps-loze bf London gekocht die er naar mijn idee netter uitzag dan die van Artinclusief oud model bf singel en grandeurpad met harde inlages heb ik €150 betaald
die deal kon ik natuurlijk niet laten schieten
pmarena schreef:BZ: kussens zijn mij prima
Maar dan dus wel zo dicht mogelijk op de paardenrug en niet nog een dekje er onder.
Dan heb ik diezelfde kussentjes liever in het dekje zodat ze daar echt onderuit steken en de dikte van de kussens / inlages ook zo effectief mogelijk ruggengraatvrijheid bieden
Doe je er alsnog een dekje met inlages onder dan kan dat natuurlijk ook
Maar dan heb je dus 2x kussens / inlages en dat vond ik dan een beetje te gek, dus dan maar die van het zadel er onder vandaan (en eventueel DIE dan in het dekje stoppen).
Dat vind ik gewoon het fijnst.
Ik wil zoveel mogelijk ruggengraatvrijheid