Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Djeradalover schreef:femkepien schreef:Ik wil graag de Multi bestellen bij agradi maar vroeg mij af wat ik er nu bij krijg? Zitten de bitriempjes erbij? En alle bitlozen spullen? het staat er niet echt bij en zou hem graag vanavond willen bestellen
Krijg je er allemaal bij, enkel geen teugels.
Getup schreef:ik lees al een tijdje mee en kon er laatst 1 uitproberen. maar dat was een cob en wat aan de krappe kant bij mn paard van 1m69.
Twijfel of ik m nu "gewoon" koop, of eerst nog ga proberen, er 1 te lenen om een weekje uit te kunnen proberen.
Janntjuh: mooie frontriem!
En zit er op de competition deluxe altijd zo'n wit stiksel op de neusriem?
Capriootje schreef:Ik heb het toen gewoon los op het karton teruggestuurd met alles erbij in de zak en werd gewoon geaccepteerd als retour
_Nancy_ schreef:Ik kom weer even binnenvallen met een vraag over mijn Rambo Micklem. Ik heb de Multibridle overgenomen via Marktplaats, nog nagenoeg nieuw, niet gebruikt alleen gepast. Máár eenmaal in gebruik bleek wel dat het waarschijnlijk een oudere uitvoering is want de gespen waren dus verbogen.
Ik heb eerder weleens gelezen over een productiefout, heb het ook zelf eigenlijk nog nooit meegemaakt met een hoofdstel. Maar dit valt dus niet onder de garantie heb ik even gauw gelezen, klopt dat?