Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Saaams schreef:little_birdy schreef:Lees al een tijdje mee en zie dat agradi hem nu in de aanbieding heeft , ik twijfel alleen nog steeds over de maat ,
Normaal heeft mijn merrie altijd cob ,
Ook halsters maar de multi valt kleiner toch ?
Multi valt groter. Comp valt hier kleiner.
Mijn pony heeft cob multi en full comp.
MariekeS_ schreef:Ik denk dat je neusriem wel een stukje omlaag kan hoor. Hij zit nu bijna op hoge neusriem hoogte (2 vingers onder het jukbeen) ipv lage neusriem hoogte.
Stel je zou een bit in hebben zou je 'sperriem' niet eens voorbij het bit komen. Die zit nu boven de mondhoek.
MarritdeG schreef:[ [url=m/n30zSr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W2lnqS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hallo allemaal, ik heb bijna het halve topic gelezen en op veel sites gekeken maar ik twijfel toch over de ligging van mijn micklem ik heb het idee dat de keelriem te hoog zit maar ben bang dat als ik de bak stukken langer maak de neusriem te laag komt te zitten. Wat vinden jullie?
PanamaD schreef:MarritdeG schreef:[ [url=m/n30zSr.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W2lnqS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hallo allemaal, ik heb bijna het halve topic gelezen en op veel sites gekeken maar ik twijfel toch over de ligging van mijn micklem ik heb het idee dat de keelriem te hoog zit maar ben bang dat als ik de bak stukken langer maak de neusriem te laag komt te zitten. Wat vinden jullie?
Ik vind het hoofdstel persoonlijk te groot. Als je ziet hoeveel lengte je overhebt bij de bakstukken...
liekec schreef:Ik gooi ook even wat fotootjes er tegenaan. Ik heb gister een maat cob gepast op mijn paard van 1.70 en was eigenlijk verrast over hoe het zat.. dus nu twijfel ik tussen cob of full. Dit is een multi en ik neem een competition, zit daar nog verschil in?
[ [url=m/tEYh56.jpg]Afbeelding[/url] ]