Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jennyxx schreef:Runa, wat fijn. Is dat bontje van Ghost?
pmarena schreef:De basisvorm is natuurlijk hetzelfde, het grootste verschil is inderdaad de fork versus pommel maar natuurlijk ook de western rigging versus de Engelse singelstoten
Maar over het algemeen is het zo dat als je lekker zit in een Atlanta, je net zo zit in een Arizona.
MITS deze natuurlijk vergelijkbaar zijn qua maat, opbouw / leeftijd, zelfde pommelmaat, mate van ingereden zijn enzo want dàt kan natuurlijk wel enorm verschil maken
Er zijn ook zat mensen die bvb. zeggen dat ze wel eens een Arizona hebben geprobeerd maar het niks vinden. En een tijd later komen ze toch eens bvb. bij een vriendin voor een ritje toevallig weer terecht op een Arizona en dan zijn ze er helemaal van in de wolken
Dan is die 2e net een andere maat, beter ingereden of wat dan ook....
Zapje schreef:Voor de mensen met een ghost, ik ben er 1 (quevis) aan het testen. Hij bevalt eigenlijk heel goed, zit heerlijk. Bij mij gaan de ringen van de singelophanging over elkaar ipv naast elkaar. Dat is iets waar ik toch wel tegen aan loop, lijkt me minder comfortabel voor het paard. Ook blijf ik met de fenders achter deze ringen haken.
Iemand hier misschien ervaring mee?
pmarena schreef:Mja dat is een beetje de vraag, de zadels die ik pas nog binnen heb gekregen die hebben het iig niet en ze maken die natuurlijk eerst op voordat ze de nieuwe gaan verzenden
Daarom heb ik het ook nog niet officieel bekend gemaakt (volgens mij heb ik er nergens iets over geplaatst?) omdat je dan krijgt dat mensen natuurlijk graag dat willen bestellen en dan moet ik ze teleurstellen dat ik het niet kan leveren.
Maargoed ik vind het dus een beetje een wassen neus qua korter zijn![]()
Maarja veel mensen kijken toch ook niet verder dan puur de officiële ruglengte dus ik snap het wel
Buitenzinnig schreef:Er zijn mensen die het plaatje hebben doorgeknipt en het plaatje "op maat" hebben geknipt en er bv een H singel aan hebben gedaan
LadyDaily schreef:Even een vraagje...
Ik heb een notting hill zadel. Dit is een zadel voor erbij maar nu is het teveel zadel voor mijn net beleerde c pony.
Omdat het juist een zadel voor erbij is zoek ik een kleiner/compacter boomloos/barefoot zadel. Welke zadel zouden jullie mij adviseren?
Ik ga er niet mee springen en rij er alleen dressuur of een buitenrit mee.
Komt het trouwens door het vps systeem in het zadel dat deze hoog ligt?
DubbelDun schreef:Zoek eens op Swayback pad. Dat werkt perfect op een holle rug met schoft.
pmarena schreef:Hè hoe kom je er bij dat een Nevada zou schuiven? Dat is juist het minst snel schuivende model