Heb uiteindelijk toch een Ghost gekocht, kon die op fb niet weerstaan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
droomy schreef:SarahIlse schreef:Uit nieuwsgierigheid: zijn er hier mensen die 'gewone' dekjes gebruiken i.p.v. de pads? Hoe bevalt dat? Zijn er voor-/nadelen voor jouw paard?
Ik heb ff een (full dressuur) dekje gehad voor mijn Barefoot Chayenne. Grootste probleem was/is dat de dekjes niet lang genoeg waren waardoor de achterkant van het zadel precies op de rand van het dekje terechtkwam. Het zag er niet uit, maar ik twijfelde ook of het geen probleem zou zijn voor mijn paard dus hou het maar gewoon bij de grandeur pad.
(deze lag onder de grandeur pad btw)
Geryon schreef:De pad met standaard inlages onder een vps zadel, is voornamelijk voor de ruggegraat vrijheid. Het verdeelt de druk niet echt meer dan het vps al doet. Dikkere inlages wel.
Maartje1990 schreef:Dieseltje: ken je geen handig iemand die inlagevakken maakt onder je huidige dekje?
Duhelo schreef:Onder de RWC barefoot kan er in principe wel een gewoon dekje he? Onder de flexee ook? (ik krijg er wel een extra drukverdelend dekje bij normaal...)
SarahIlse schreef:Duhelo schreef:Onder de RWC barefoot kan er in principe wel een gewoon dekje he? Onder de flexee ook? (ik krijg er wel een extra drukverdelend dekje bij normaal...)
Kan onder de RWC wel een gewoon dekje?
Excuses voor de onduidelijkheid hierboven over mijn vraag wel/geen dekje, ik had iets in mijn hoofd, maar dan nog uitleggen.
Ik was trouwens de allerlaatste die de RWC heeft gekocht.Hij wordt voorbereid om verzonden te worden, ben zo benieuwd!
2005 schreef:Ik heb een RWC dressage. Net gepast met het allerbreedste kopijzer, mag misschien zelfs nog een smaller. Ben niet heel bekend met Barefoot, dus alle meningen zijn welkom.
Ben er in ieder geval heel blij mee!
En was het speciale dekje vergeten, die komt volgende keer.
http://myalbum.com/photo/xRwWkzEHfVLF/1k0.jpg
dieseltje09 schreef:@buitenzinnig, welke mogelijkheden zijn er bij grandeur om hem zelf te maken?