Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
J0anieke schreef:Past zeker mooi! Zover ik kan zien ligt hij ook mooi boven het zwevend neusbot, maar dat kun jij het beste zelf voelen.
Het bitriempje kun je ook anders bevestigen, ik heb al een foto in dit topic geplaatst van hoe die eigenlijk hoort, maar volgensmij zit die bij jou zo ook niet heel erg verkeerd/vervelend
J0anieke schreef:Hij zit bijna goed hoor! Het gespje hoef je alleen naar boven te verplaatsen als ik het zo goed zie tenminste
MariekeS_ schreef:Ik zag laatste ook een Micklem hoofdstel in een Game of Thrones achtige serieWeet niet meer precies welke serie maar echt geen amateuristische bende...moest ik ook om grinniken
Benfan schreef:MariekeS_ schreef:Ik zag laatste ook een Micklem hoofdstel in een Game of Thrones achtige serieWeet niet meer precies welke serie maar echt geen amateuristische bende...moest ik ook om grinniken
Vikings!! Ik kon die serie op gegeven moment neit meer kijken door dat soort fouten. Erger mij daar dan ontzettend aan
little_birdy schreef:Lees al een tijdje mee en zie dat agradi hem nu in de aanbieding heeft , ik twijfel alleen nog steeds over de maat ,
Normaal heeft mijn merrie altijd cob ,
Ook halsters maar de multi valt kleiner toch ?