PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leliesan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 20:07

xtessax83 schreef:
Vandaag mijn eerst equestrian stockholm dekje gebruikt <3 ik ben er echt helemaal verliefd op erg mooie kleur! Nu nog even wat bijpassend zoeken. Mijn halster van de kramer komt erg dicht in de buurt *\o/*

[ [url=m/Bz51b8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0KKKQh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u6gJYp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de donkerroze trui van Spooks erbij, die komt ook dicht in de buurt!

Afbeelding

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-20 21:57

Leliesan schreef:
xtessax83 schreef:
Vandaag mijn eerst equestrian stockholm dekje gebruikt <3 ik ben er echt helemaal verliefd op erg mooie kleur! Nu nog even wat bijpassend zoeken. Mijn halster van de kramer komt erg dicht in de buurt *\o/*

[ [url=m/Bz51b8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0KKKQh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u6gJYp.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de donkerroze trui van Spooks erbij, die komt ook dicht in de buurt!

[ [url=m/55aC5I.jpg]Afbeelding[/url] ]

En heb jij de winter rose of rose breeze? Ik vind die 2 kleuren op fotos moeilijk uit elkaar te houden :+

Ik zoek voor bij de rose breeze

Leliesan

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 06:57

Ik heb de rose breeze!

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 09:10

<3 <3

Afbeelding

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 10:56

Tipje: op Ruitergoed mega kortingen, site is er nu uit ivm teveel verkeer, maar gaat later vandaag weer online. Zeker op PS maar ik dacht dat ze ook ES hadden.

Heb net nog met 50% korting Prosecco bomberjack en een Ice Coffee coltrui van PS kunnen reserveren, happy!!

Ik zag ook behoorlijke korting op dekjes, bandages etc. 30 a 50%

lshannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:03

Tango1979 schreef:
Tipje: op Ruitergoed mega kortingen, site is er nu uit ivm teveel verkeer, maar gaat later vandaag weer online. Zeker op PS maar ik dacht dat ze ook ES hadden.

Heb net nog met 50% korting Prosecco bomberjack en een Ice Coffee coltrui van PS kunnen reserveren, happy!!

Ik had de rijbroek die ik wilde al geselecteerd en zat te twijfelen over een shirt (of weet iemand een goedkoper alternatief voor bij de Blush)? En nu kan ik het dus niet kopen :') :D
Laatst bijgewerkt door lshannah op 23-10-20 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:06

Tango1979 schreef:

Ik vond persoonlijk de kortingen meevallen

Daarbij nu ook een behoorlijk déjà vu vanwege de problemen die ze nu ook hebben (denk aan de Horselet outlet) :')

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:15

Ben gelukkig niet de enige die de prijzen alsnog hoog vond van een aantal dingen _O-
Zit voor mij ook niks bij.

lideli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:22

Ik heb gelijk om 10.00uur de PS monogram chocolate kunnen scoren *\o/* had ook nog een kortingsbon dus was nu echt een koopje :))

Afbeelding

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:25

Ook korting op de nwe collectie van Ps?

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:26

Nee niet op de nieuwe collectie.

Romanoff

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:35

Jammer.

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:38

Vond de korting ook tegenvallen. En heel veel dingen nog in alleen XS of XL.
Ik wil nog graag die jeans rijbroek van Ps maar die zag ik niet met extra korting helaas.

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 11:55

Ik heb de Mint Dressuur besteld voor 50 euro, dat vond ik toch erg netjes!
Zijn er nog mensen die Cob 2e hands te koop hebben? Ik heb een nieuwe pony en full is echt heel groot op hem :')
Dit zijn wij, 3 jaar geleden;

Afbeelding

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 12:10

Ze zetten nu dit op de site: misschien voor iemand nog de kans om wat leuks aan te schaffen? :D

Na de storing van deze ochtend met Mollie gaan we het vanmiddag om 14 uur nogmaals proberen. Mocht het betaalsysteem het weer laten afweten dan geen paniek. Maak je order af en voltooi deze, ook al heb je niet betaald. Wij krijgen jouw order binnen en zullen je later een betaal link sturen waarmee je de order alsnog kan betalen.

Als excuses van onze kant zullen we meer items toevoegen zodat iedereen nog de kans krijgt wat leuks te scoren!

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 12:12

minetje schreef:
Mosh schreef:
Setje Merlot Crystal gelukt. Echt zo’n gave kleur. Ook de Crystal Grey en Neptuna gekocht. Nu is mijn wensenlijstje wel leeg..
[ [url=m/fQydcv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw super mooi setje! Welke bodywarmer (denk ik) is dat? <3

Ik was iets bij EJ aan het bestellen en kwam deze daar tegen :)

Moet serieus dit topic ontstippen :+

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 12:13

Iriscope schreef:
Zijn er nog mensen die Cob 2e hands te koop hebben? Ik heb een nieuwe pony en full is echt heel groot op hem :')

Ik heb de Chocolate te koop en eventueel voor een goed bod ook de Emerald, in cob dressuur :)

Pattypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 12:18

Iriscope schreef:
Ik heb de Mint Dressuur besteld voor 50 euro, dat vond ik toch erg netjes!
Dit zijn wij, 3 jaar geleden;

[ [url=m/a2VGy5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb een 2e hands cob te koop van een oude collectie. Wel een hele toffe vind ik!
Heeft nog geen paard gezien omdat deze toch echt te klein is..

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Pattypaard op 23-10-20 12:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 12:26

Ik kom even binnenvallen :o Hoe denken jullie dat de dekjes van PS/ES onder dit zadel zullen vallen/staan?
Het is officieel een veelzijdigheidszadel, maar neigt redelijk veel naar dressuur. Veel veelzijdigheidsdekjes zijn dus ook wat te springgericht voor dit zadel en passen er niet mooi onder. Met het oog op de toekomst wil ik wel graag bij dressuurdekjes blijven, wanneer ik een eigen paard heb zal ik hier een dressuurzadel voor kopen en dan vind ik het zonde als ik al mijn dekjes moet verkopen en nieuwe moet kopen :o Het dekje van de foto is een Anky dressuur dekje. Heeft iemand voorbeelden van een vergelijkbaar zadel met een PS/ES dekje? :)

Afbeelding

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 13:08

Balenciaga schreef:
Ik kom even binnenvallen :o Hoe denken jullie dat de dekjes van PS/ES onder dit zadel zullen vallen/staan?
Het is officieel een veelzijdigheidszadel, maar neigt redelijk veel naar dressuur. Veel veelzijdigheidsdekjes zijn dus ook wat te springgericht voor dit zadel en passen er niet mooi onder. Met het oog op de toekomst wil ik wel graag bij dressuurdekjes blijven, wanneer ik een eigen paard heb zal ik hier een dressuurzadel voor kopen en dan vind ik het zonde als ik al mijn dekjes moet verkopen en nieuwe moet kopen :o Het dekje van de foto is een Anky dressuur dekje. Heeft iemand voorbeelden van een vergelijkbaar zadel met een PS/ES dekje? :)

[ [url=m/QjYhwb.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is 1 van mijne onder een vzhzadel (full dr)

Afbeelding

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 14:04

waar kan je de sale vinden? als ik op de site van ruitergoed op de badge druk schakelt hij niet door

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 14:06

kimwilliam schreef:
waar kan je de sale vinden? als ik op de site van ruitergoed op de badge druk schakelt hij niet door

Bij mij ook niet..

eamkoopman

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 14:06

kimwilliam schreef:

Op de startpagina kan je halverwege de pagina er op klikken. Ook staat het bovenaan bij de 'merken'.
Ik vind het wel een beetje tegenvallen, maar heb ook alleen dekjes van de nieuwe collectie op mijn wishlist staan + accessoires van populaire kleuren, zoals bordeaux en pink pearl.

kimwilliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 14:23

eamkoopman schreef:
kimwilliam schreef:

Op de startpagina kan je halverwege de pagina er op klikken. Ook staat het bovenaan bij de 'merken'.
Ik vind het wel een beetje tegenvallen, maar heb ook alleen dekjes van de nieuwe collectie op mijn wishlist staan + accessoires van populaire kleuren, zoals bordeaux en pink pearl.

computer werkte niet mee dus op telefoon gedaan ... wilde heel graag de amazonite maar die was helaas niet in de actie wel een lemieux en de pearl pink die al heel de maand op het lijstje stond

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-20 14:27

Jammer dat de Champagne niet op de lijst staat :P