Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Daarom, het was overduidelijk niet leuk bedoeld maar ik ben wel blij met de foto, super duidelijk zo dat het gewoon heel netjes in elkaar zit bij Barefoot
Maar het onderwerpje is alweer verwijderd volgens mij....ging zeker niet de gewenste kant op
Ja de Barrydale staat jullie ook super goed
Pad is wel jammer inderdaad, zeker bij een maat 2 ben je zeer beperkt...
Berdien schreef:Tadaa! Burioni onder een BM, met Cousin It in de hoofdrol:’)
[ [url=m/pUVFVy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Kjcfer.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oUqilT.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog niet mee gereden, we hadden vanmiddag EquiBootcamp aan de hand. Hoop er dit weekend een ritje mee te kunnen makenPad voelt wel heel fijn aan! Lekker dik, met een mooie ruimte voor ruggegraatvrijheid. Houdt qua ruimte niet over, maar zadel valt er net mooi overheen en steekt niet over de pad uit.
diesel_ schreef:Mijn vraag is nu, hoe check ik of en hoe mijn zadel écht goed ligt? Misschien moet ik mijn kussens iets meer of juist minder uit elkaar nu hij groeit en veranderd, maar waar let ik precies op?
Mocht iemand voorbeeld foto's hebben waar op te letten etc dan graag!
Kwetal schreef:Diesel? Hoe oud zijn pad en zadel?
Heeft je pad lusjes voor en achter ook de middennaad? Dan kan je hem met een veter vastbinden aan die ringen voor en achter, daardoor zakt hij niet meer naar beneden.
Verder heeft BuitenZinnig dan foto's nodig van hoe je zadel ligt, voor en na het rijden - liefst ook een foto met jou er op. Niet van heel dichtbij, maar zodat we (zij en ik) ook een overzicht hebben van hoe je zit en hoe het ligt. (we krijgen soms zulke close-ups te zien, dat we geen idee hebben waar we naar hebben zitten kijken)
Je kunt ook eventueel BuitenZinnig langs laten komen om je te helpen met alles - ze is behalve zadelpasser ook instructrice - ze kan je echt wel een beetje helpen, zeker met een jong paard.