Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotje5lotje schreef:Weet iemand toevallig al meer over het mogen starten met een Ghost (Roma, Firenze) ivm beugeltje aan de voorkant?????? En wordt de Barocco ook als dressuurzadel gezien bij de KNHS?
Ik kan er wel een mailtje aan wagen, maar misschien is iemand me al voor geweest??????
SarahIlse schreef:Uit nieuwsgierigheid: zijn er hier mensen die 'gewone' dekjes gebruiken i.p.v. de pads? Hoe bevalt dat? Zijn er voor-/nadelen voor jouw paard?
Buitenzinnig schreef:Heb inmiddels contact gehad met de KNHS. Er mogen met de lange zweetbladen versies van Ghost wedstrijden gereden worden, met de korte zweetbladen versies niet (de zweetbladen zijn te kort).
Buitenzinnig schreef:lotje5lotje schreef:Bedankt iedereen met info over Ghost/Knhs!!!
"Wat de boer niet kent vreet hij niet" denk ik dan maar, hoe meer Ghost/ander boomloosjes in de ring, : hoe eerder de jurys gewend zijn
![]()
missanita84 schreef:Darkadia hoe bevallen jouw Fra pads! Blijven ZE mooi liggen met wat je r mee hebt gereden
dieseltje09 schreef:En wbt de dressuurwedstrijden, ik start dadelijk op mijn Ghost M1 met hopelijk snel de overstap naar de M2.
Moet alleen wel even gaan kijken hoe ik dat ga doen met mijn dressuur dekjes die ik er wel onder wil blijven gebruiken...(zeker mijn witte op wedstrijd!)
Iemand ideeën daarvoor, die halfpad van grandeur vind ik zo idioot groot lomp en lang![]()
Ik z
darkadia schreef:missanita84 schreef:Darkadia hoe bevallen jouw Fra pads! Blijven ZE mooi liggen met wat je r mee hebt gereden
Bevalt erg goed. Heb wel de inlages gewisseld omdat die erg dik waren onder mijn Notting Hill (ongeveer 2cm).
Heb er nu de memory foam van Barefoot in. Dekje ligt verder als n huis, schuift niet en kan de lange lussen mooi om mijn beugelriemen onder seatsaver stoppen. Wel enkel de achterste singelstoot door singellus, want die zit voor t mooie iets te ver naar achteren.
Zie ook de voor en na het rijden foto die ik eerder plaatste.
Vandaag ruim uur mee naar t bos geweest, ook prima.
En hier mijn knappe vent aan t wachten en de afdruk na het rijden eergisteren:
[ [url=m/uJ39af.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/O80c30.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/zTvuQT.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/XbDsut.jpg]Afbeelding[/url] ]