Het zadel past mijn paard super goed, ze loopt er echt heel fijn
onder. Ikzelf pas er maar net aan in

Gelukkig moesten er toch al 5 kilo af, hopelijk scheelt dat straks.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Buitenzinnig schreef:Wat kan je niet vinden No-No??
Hoezo "onderste dekje" ??? je hebt er maar 1 nodig?
Haren in de war kan komen door schuiven zadel
Naar rechts zakken kan komen door ruiter die niet in balans zit en door paard dat aan die kant lager is dan aan de andere kant en dan zakt het zadel die kant op (zeker wanneer de ruiter niet in balans zit)
_Nelleke_ schreef:Letsgo, ik heb de Trekker ook getest en was voor mijn heupen/bekken ook geen succes. Pijn pijn pijn in m'n hart want ik vond het echt een mooi zadel! (Had 'm bijna gehouden omdat ik 'm zo mooi vond, haha, maar dat schiet niet op natuurlijk.)
Waar ga je nu naar op zoek?
Hmpf! Geduld is een schone zaak. Sinds ik in m'n hoofd heb dat ik die Barefoot Madrid wil hebben kan ik niet meer wachten...
Buitenzinnig schreef:No_No, je kunt scheefheid van de heupen echt zelf zien (vooropgesteld dat je hem recht zet en op vlakke ondergrond) de osteopaat is pas nodig wanneer hij echt scheef is....
Alle paarden zijn aan 1 kant meer/minder ontwikkeld. Net als mensen zijn ze rechts of links, de minder gespierde kant is laag en de schouder ook kleiner, dat kan je zien en daar kan je ook aan werken. Maar een scheef skelet is een ander ding...
letsgo schreef:_Nelleke_ schreef:Letsgo, ik heb de Trekker ook getest en was voor mijn heupen/bekken ook geen succes. Pijn pijn pijn in m'n hart want ik vond het echt een mooi zadel! (Had 'm bijna gehouden omdat ik 'm zo mooi vond, haha, maar dat schiet niet op natuurlijk.)
Waar ga je nu naar op zoek?
Hmpf! Geduld is een schone zaak. Sinds ik in m'n hoofd heb dat ik die Barefoot Madrid wil hebben kan ik niet meer wachten...
Ik verkoop nu eerst mijn Trekker (ja, ook met pijn in hart en heup haha) het zadel staat ook bij Blijpaard op de site.
Gelukkig heb ik nog een goed dressuurzadel liggen maar wilde juist dit zadel voor de buitenritten, weet nu wel dat dat er 1 moet gaan worden met een smalle zit! Ik heb trouwens wel iets wat ze bestempelen als fibromyalgie.