eindelijk kan ik mijn nieuwe zadel showen na 12 weken wachten eindelijk mijn unieke Salamanca bruine msfc ocala met lak cantle en gouden welting
Dark lime cottonIk heb (nog) geen passende bandages dus dan maar grijs vanwege het grijze randjeIk heb er zelf een bijpassend shirt van pikeur bij, daar zal ik binnenkort een foto van maken
Het is niet de bedoeling dat je hier productfoto's van de webshop neerzet, dit topic is om je eigen foto's te posten. Even ter herinnering voor iedereen...
Nieuwe wedstrijd set ! Anky jasjekep capeskadron polopadshirtje handschoenen witte cavallo broek Petrie polo laarzen
Nog niet laten zien, m'n 'nieuwe' spullen bij elkaar - Nieuw borsttuig- Nieuw Scapa sjabrak- Nieuwe HH flextrainersEn m'n bitloze hoofdstel (vorige keer laten zien met bit eraan, nu zonder)
Aankopen van de afgelopen dagen -BR zadelbontje-lavender polopad-grey/lavender brillie-petrol brillie
hier de mint dralon eindelijk binnengehad..weet alleen niet of ik hem aanhoud, zit aan de krappe kant
'Nieuw' menhoofdstel! 2e hands gekocht maar kaartje zat er nog aan zal binnekort foto maken met volledige tuig