Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
candalisa schreef:Texas02 schreef:Ik heb wel grote vlekken in de Merlot van zweet..Ik ga hem binnenkort wassen, ik hoop dat het er dan weer uit is. Heb ik met geen enkel ander ES dekje, misschien komt het omdat de Merlot een andere soort stof is..
Ja hoor gaat er gewoon uit! Ik heb hem al 2x gewassen en zgan. De lemieux heeft dit ook heel erg in de loires.
ViveChopin07 schreef:Helaas slecht nieuws voor mij vanuit het ziekenhuis, paardrijden is een no go geworden voor mij. Nou heb ik net via the horselet een aantal rijleggings gekocht die dus nu niet meer nodig zijnik kruip vast nog wel een keer 'illegaal' in het zadel, maar alle rijleggings zijn wel overbodig geworden
ik heb de cindy rijlegging in blauw (40 en 42) en zwart (40), mocht iemand interesse hebben kun je altijd een pb sturen. Wel nog in tweestrijd over wat ik nu met al mijn dekjes moet
Stal_Fiore schreef:Heeft iemand hier al de nieuwe knitted tops van ES? Ik las ergens dat ze dunner zijn dan de voorgaande en iets ruimer vallen.
Ben benieuwd naar jullie ervaring.
ViveChopin07 schreef:Helaas slecht nieuws voor mij vanuit het ziekenhuis, paardrijden is een no go geworden voor mij. Nou heb ik net via the horselet een aantal rijleggings gekocht die dus nu niet meer nodig zijnik kruip vast nog wel een keer 'illegaal' in het zadel, maar alle rijleggings zijn wel overbodig geworden
ik heb de cindy rijlegging in blauw (40 en 42) en zwart (40), mocht iemand interesse hebben kun je altijd een pb sturen. Wel nog in tweestrijd over wat ik nu met al mijn dekjes moet
Roulette_ schreef:SophievdV schreef:Iemand ervaring met de brushing boots van PS of Sweden?
Wat wil je weten? Van ES en PS spullen is er eigenlijk altijd wel iemand hier die er ervaring mee heeft, dus het is handig als je gelijk erbij zet welke vraag je erover hebt.
Citaat:Hoe ze bevallen? Vallen ze mooi? Blijven ze mooi?