Terwijl het voor een andere situatie heus een geweldige uitkomst kan zijn dat zoiets er is

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jinte schreef:Skogan schreef:Nieuwe modellen van Ghost C-line.. Wie heeft het getest?
Ik heb 'm aangeschaft. Wat wil je er van weten?
[ Afbeelding ]
Sentir schreef:Een vraagje. Die barefoot tassen die je ziet, degene die je echt op je paard kan leggen. Dus niet aan het zadel. Heeft iemand die hier? Ik weet niet of die onder boomloze zadels vallen maar aangezien barefoot ze verkoopt zullen ze wel gelijkaardig zijn. Moet je die dingen met een pad aandoen?
pmarena schreef:Ik heb het met Mareentje wel gedaan, naast de fiets en dan brood halen bij de bakker of appels of dat soort dingen
Sentir schreef:Is met bijna alle zadels momenteel hoor. Mensen willen een zadel gratis. En niet voor de prijs dat wij betaald hebben. Er is ook een enorm groot aanbod boomloze zadels op de markt momenteel.
Gewoon blijven volhouden, elke dag posten in meerdere groepen.
Sentir schreef:En als ze een bod doen is het voor een appel en een ei. Heb je hem zo gekocht of via een passer? Als het via een passer is zou je hem eventueel via hun te koop kunnen zetten.