Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Marieke1495 schreef:billionache schreef:Zomercollectie van Harry's Horse '20 past er perfect bij. Ik heb de peesbeschermers en het shirt bij de Steel Blue. Op de foto lijkt het shirt donkerder maar is in het echt bijna exact gelijk
[ [url=m/LgBF4g.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klopt! Hier ter paard voor de kleuren.
[ [url=m/mcxlC5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W55OQr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimley schreef:Lapach schreef:Hallo allemaal, hier een nieuwe bokker.
Kunnen jullie mij advies geven over de ES steel blue uv T-shirt? Normaal draag ik maat m. Welke maat kan ik het beste bestellen?
Of hebben jullie tips welke andere shirts hierbij passen?
Liefs
Ik heb deze erbij van Kramer ruitersport.
[ [url=m/OLn6WA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi die crystal grey matheno!
Lottekuhh_x schreef:Ik kwam toevallig deze baselayer tegen welke ook aardig goed bij de steel blue lijkt te passen:
https://aztecdiamondequestrian.com/coll ... retch-base
Deze foto vond ik tussen de tags op instagram:
[ [url=m/3OBL6Z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kimley schreef:Die doet het wel als je al langere tijd klant bent, vaker wat besteld hebt en een account hebt
Maar dan nog niet op alle kleuren..
Ik weet dat ruitershop boxmeer tot 25 okt 20% korting op een artikel naar keus heeft maar of die ook ps of sweden en es stockholm heeft ?
xtessax83 schreef:Vandaag mijn eerst equestrian stockholm dekje gebruiktik ben er echt helemaal verliefd op erg mooie kleur! Nu nog even wat bijpassend zoeken. Mijn halster van de kramer komt erg dicht in de buurt
![]()
[ [url=m/Bz51b8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0KKKQh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u6gJYp.jpg]Afbeelding[/url] ]
sharonsemme schreef:xtessax83 schreef:Vandaag mijn eerst equestrian stockholm dekje gebruiktik ben er echt helemaal verliefd op erg mooie kleur! Nu nog even wat bijpassend zoeken. Mijn halster van de kramer komt erg dicht in de buurt
![]()
[ [url=m/Bz51b8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0KKKQh.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/u6gJYp.jpg]Afbeelding[/url] ]
Staat super mooi!! Ik ben er ook heel blij mee, vind het logo ook weg chique. Ik heb er een polo/shirt van kramer bij. Zal even de kleur opzoeken. Vind hem zelf erg mooi passen, heb er dan een grijs jasje van BR bij.
[ [url=m/3itTN7.jpg]Afbeelding[/url] ]