Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dieseltje09 schreef:@ liekec ik wil hem ook graag gaan bestellen, ben er ondertussen achter dat de leer kwaliteit van Felix Buhler erg goed is(prijs/kwaliteit) wbt tuigage dus ga er vanuit dat het met deze niet anders is!
Ik wacht alleen nog heel even, over 2 weken ga ik naar duitsland en rij ik een kleine omweg langs een winkel van Kramer. Voor mij niet eens om te kijken of het wat is kwa kwaliteit dat vertrouw ik wel maar hoe ze vallen qua maat... Ik heb er namelijk 1 die raar hoofd heeft, fjord he dus bakstukken cob en de rest grote full....
Voor de geïnteresseerde, deze is het:
[ [url=m/uJaFKC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BTje4f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Link naar de site van kramer welke ze alleen verkoopt: https://www.kramer.nl/hoofdstel-Anatomi ... &ci=257488
Capriootje schreef:Ik ben benieuwd of de neusriem blijft zitten bij het jukbeen, er zit daar niks van een riempje oid. Moet dan wel echt goed passen bij je paard wil het niet op de neus komen te liggen ipv ernaast zeg maar
xRiiannex schreef:dieseltje09 schreef:@ liekec ik wil hem ook graag gaan bestellen, ben er ondertussen achter dat de leer kwaliteit van Felix Buhler erg goed is(prijs/kwaliteit) wbt tuigage dus ga er vanuit dat het met deze niet anders is!
Ik wacht alleen nog heel even, over 2 weken ga ik naar duitsland en rij ik een kleine omweg langs een winkel van Kramer. Voor mij niet eens om te kijken of het wat is kwa kwaliteit dat vertrouw ik wel maar hoe ze vallen qua maat... Ik heb er namelijk 1 die raar hoofd heeft, fjord he dus bakstukken cob en de rest grote full....
Voor de geïnteresseerde, deze is het:
[ [url=m/uJaFKC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BTje4f.jpg]Afbeelding[/url] ]
Link naar de site van kramer welke ze alleen verkoopt: https://www.kramer.nl/hoofdstel-Anatomi ... &ci=257488
Heel eerlijk... ik vind deze nog mooier ook
Wat zijn de verschillen tussen de rambo?
woepsie90 schreef:Hoi!
Ik heb een vraagje!
Ik zoek een anatomisch gevormd hoofdstel waarbij ik de neusriem kan verwijderen, zodat ik alleen de bakstukken overhoud. Ik keek bij Kramer, maar alle anatomische hoofdstellen hebben vaste neusriemen, die vastzitten een de bakstukken. Zie foto's
[ [url=m/PPD3aH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3LxdYB.jpg]Afbeelding[/url] ]
De reden: als ik de neusriem eraf haal, kan ik een losse bitloze neusriem aan de bakstukken hangen. En dan heb ik een anatomische side pull
Mijn huidige hoofdstel maat full is te groot om bitloos te gebruiken. Dus wil nu nieuw engels hoofdstel kopen in maat cob.
Zie hieronder: bakstukken kunnen niet meer hoger terwijl dat wel zou mogen. Dus maat cob nodig. Liefts anatomisch mét verwijderbare neusriem
Iemand tips? Marktplaats, Agradi en EJ zijn geen optie want ik woon niet in Nederland...
[ [url=m/De73Ik.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vast bedankt!
woepsie90 schreef:Hoi!
Ik heb een vraagje!
Ik zoek een anatomisch gevormd hoofdstel waarbij ik de neusriem kan verwijderen, zodat ik alleen de bakstukken overhoud. Ik keek bij Kramer, maar alle anatomische hoofdstellen hebben vaste neusriemen, die vastzitten een de bakstukken. Zie foto's
De reden: als ik de neusriem eraf haal, kan ik een losse bitloze neusriem aan de bakstukken hangen. En dan heb ik een anatomische side pull
Mijn huidige hoofdstel maat full is te groot om bitloos te gebruiken. Dus wil nu nieuw engels hoofdstel kopen in maat cob.
Zie hieronder: bakstukken kunnen niet meer hoger terwijl dat wel zou mogen. Dus maat cob nodig. Liefts anatomisch mét verwijderbare neusriem
Iemand tips? Marktplaats, Agradi en EJ zijn geen optie want ik woon niet in Nederland...
Vast bedankt!
Anoniem schreef:woepsie90 schreef:Hoi!
Ik heb een vraagje!
Vast bedankt!
Wat jij wil is niet logisch. Dat de neusriembakstukken geïntegreerd zitten in het kopstuk maakt het hoofdstel anatomisch. Je hebt namelijk geen drukpunten van het neusriembakstuk. Dus als je het neusriembakstuk los wil hebben zal je kopstuk minder anatomisch zijn omdat je dan wel drukpunten heb.
FatCat schreef:Of een gewoon hoofstel kopen en zoiets eronder? https://www.agradi.nl/mountain-horse-ne ... na-cob.htm
Zal je ook in BE vinden.