suwis schreef:tammiebels schreef:Pakket binnen.... Missen we gewoon 2 rijbroeken.
Hier ook een missend dekje. Proberen het op UPS af te schuiven, maar de doos was helemaal dicht..
Jeetje wat slordig. Hopelijk wordt het goed opgelost!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
aniek1985 schreef:_coquette_ schreef:Zouden die 3 uit de nieuwe collectie weer zo'n vreselijke witte vinnenkan hebben? Dan kan ik die sowieso van de lijst schrappen
Ik zag deze foto voorbij komen. Weet niet of het bij alle 3 zo is.
Hier ook liever geen witte binnenkant.
[ [url=m/ikXtK8.jpg]Afbeelding[/url] ]
suwis schreef:tammiebels schreef:Pakket binnen.... Missen we gewoon 2 rijbroeken.
Hier ook een missend dekje. Proberen het op UPS af te schuiven, maar de doos was helemaal dicht..
Keizerinnnn schreef:Voor degene die erom vroegen/ benieuwd waren. Heb eindelijk foto's gemaakt haha.
Orchid bloom en chrystal merlot gold
[ [url=m/ZjTnQZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Van links naar rechts:
Steel blue, ice blue, sky blue, aurora blue en heb de monaco blue er ook bijgelegd.
[ [url=m/M2hnuz.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Ik heb wel grote vlekken in de Merlot van zweet..Ik ga hem binnenkort wassen, ik hoop dat het er dan weer uit is. Heb ik met geen enkel ander ES dekje, misschien komt het omdat de Merlot een andere soort stof is..
candalisa schreef:Hier is de merlot gold een van mijn favorieten …
My wish Max mooi dekje hoor! Is die niet aan de kleine kant?
Lottekuhh_x schreef:Texas02 schreef:Ik heb wel grote vlekken in de Merlot van zweet..Ik ga hem binnenkort wassen, ik hoop dat het er dan weer uit is. Heb ik met geen enkel ander ES dekje, misschien komt het omdat de Merlot een andere soort stof is..
Ik denk dat het door het stofje komt. Ik heb zelf geen ES dekje met die stof, maar had het bij een glossy dekje van Eskadron ook weleens. Het ging er gelukkig altijd uit.
Samantha_ schreef:Ik heb m net opgehaald. Was even vergeten hoeveel ik had. Was dus met de fiets met m’n dochter. Lopend terug, zij fiets aan de hand en ik pakket tegenhouden op bagagedrager.![]()
[ [url=m/R45JbZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BnBeS3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Texas02 schreef:Ik heb wel grote vlekken in de Merlot van zweet..Ik ga hem binnenkort wassen, ik hoop dat het er dan weer uit is. Heb ik met geen enkel ander ES dekje, misschien komt het omdat de Merlot een andere soort stof is..
ViveChopin07 schreef:Helaas slecht nieuws voor mij vanuit het ziekenhuis, paardrijden is een no go geworden voor mij. Nou heb ik net via the horselet een aantal rijleggings gekocht die dus nu niet meer nodig zijnik kruip vast nog wel een keer 'illegaal' in het zadel, maar alle rijleggings zijn wel overbodig geworden
ik heb de cindy rijlegging in blauw (40 en 42) en zwart (40), mocht iemand interesse hebben kun je altijd een pb sturen. Wel nog in tweestrijd over wat ik nu met al mijn dekjes moet