Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wen1986 schreef:Sydney_Zorro schreef:Heeft er iemand misschien de antraciet van Ps op een zwart paard? Twijfel om die te bestellen
Ik heb niet de antraciet maar de Charcoal, schijnt qua kleur overeen te komen. Alleen heeft de antraciet een 'gloed' eroverheen.
[ [url=m/VTI7Sd.jpg]Afbeelding[/url] ]
EarthFocus schreef:Ik vind het met mijn zadel erg moeilijk om dekjes te vinden die niet vloeken met mijn zadel.
De champagne en Golden Brown van ES vind ik prachtig. Maar die staan echt niet onder mijn zadel.
Ik heb nu deze drie en die vind ik wel erg mooi!
Mijn verlanglijstje is nog groot:
-Steel blue
-Moroccan Blue
-Winter Rose
-Lavender (twijfelgevalletje)
Ik ben wel heel blij met de 3 die ik nu heb!
-Golden Olive
-Royal Classic gold
-Purple gold
[ [url=m/hZNzSB.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/S4wc1c.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WxOSba.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Lorette_ schreef:Het Harry's Horse faded rose shirt en vest komen in de buurt van de ES winter rose. De HH bovenkleding is iets gemeleerd en dat ziet er toch net anders uit dan een glanzende stof in 1 kleur, maar het wijkt niet veel af. Voor wie niet 119 euro wil betalen voor een fleecevest kan het een optie zijn... Het nadeel is dat de HH kleding (rose)goudkleurige accenten heeft (bijv rits van vest) en de winter rose een zilverkleurig koord.
[ [url=m/CdtGeh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lapach schreef:Hallo allemaal, hier een nieuwe bokker.
Kunnen jullie mij advies geven over de ES steel blue uv T-shirt? Normaal draag ik maat m. Welke maat kan ik het beste bestellen?
Of hebben jullie tips welke andere shirts hierbij passen?
Liefs
Kimley schreef:Lapach schreef:Hallo allemaal, hier een nieuwe bokker.
Kunnen jullie mij advies geven over de ES steel blue uv T-shirt? Normaal draag ik maat m. Welke maat kan ik het beste bestellen?
Of hebben jullie tips welke andere shirts hierbij passen?
Liefs
Ik heb deze erbij van Kramer ruitersport.
[ [url=m/OLn6WA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mooi die crystal grey matheno!