Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kitty_ schreef:Ik heb weer wat nieuwe kleuren Kifra-pads, en er komen binnenkort nog 2 hele leuke producten aan, maar wegens tijdgebrek nog even geen foto materiaal![]()
Hier de Kifra-pads Square onder de Easytrek dressuur
[ [url=m/GYRNJj.png]Afbeelding[/url] ]
KellyR schreef:Kitty_ schreef:Ik heb weer wat nieuwe kleuren Kifra-pads, en er komen binnenkort nog 2 hele leuke producten aan, maar wegens tijdgebrek nog even geen foto materiaal![]()
Dat is echt het kleurtje waar ik naar op zoek ben!
Past ie ook netjes onder een ghost of zijn die zweetbladen dan te kort?
En er zitten inlages in neem ik aan toch? Of in ieder geval ruimte om ze er in te stoppen
Kitty_ schreef:Ik heb weer wat nieuwe kleuren Kifra-pads, en er komen binnenkort nog 2 hele leuke producten aan, maar wegens tijdgebrek nog even geen foto materiaal![]()
Buitenzinnig schreef:Dank jullie wel!
Ik ben druk bezig met uitbreidingen, ik hoop binnenkort meer te weten over de Startrekk zadels. De HM ben ik nog niet mee bezig geweest, dat is een goede inderdaad! Ga ik ook achteraan
Ik wil proberen een zo groot mogelijk assortiment aan mensen aan te kunnen bieden in de vorm van (semi) boomloze zadels. Dus alle ideeën zijn welkom!
Buitenzinnig schreef:Ja, precies!
Wol gevuld is op zich wel prettig, maar zal met de tijd of bijgevuld moeten worden, of opnieuw gevuld moeten worden.
Fijn dat ze tot nu toe wel goed blijven!
pmarena schreef:Mooi zadeltje
Ik vraag me wel af of in de praktijk het risico niet te groot is van teveel druk in de onderrug van het paard door de achterkant van de kussens, gezien die zo kort zijn....dat is altijd een beetje linke soep