Ervaringen met LeMieux?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

manonnevot

Re: Ervaringen met LeMieux?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 15:13

Bij ruitershop boxmeer lijken ze de blush pink nog te hebben en nu 20% korting

JameyDL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 15:48

Afbeelding
Zo blij nu mijn, olive dekje maat M is binnen onder het zit mijn normale Full dus dit moet goed passen!

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 16:11

Ja je moet echt snel zijn, zag eindelijk de zwarte suède tweedehands maar na 30min al weg verdorie haha

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 16:39

kimmie1 schreef:
Deze is nog niet genoemd volgens mij, nieuwe collectie kleur: [ [url=m/maBlsH.jpg]Afbeelding[/url] ]

Waar heb je deze gezien? Ik kan het namelijk niet vinden. Alleen Mink en Ink Blue staan nu als nieuwe collectie. En ook alleen deze 2 kleuren zijn tot nu toe te pre orderen als ik inlog. Levertijd daarvan is september.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-20 19:22

Afbeelding

Die van mij heeft ook van die slijtageplekken aan de onderkant...

emilie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 14:48

kimmie1 schreef:
[ [url=m/irfE7S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die van mij heeft ook van die slijtageplekken aan de onderkant...

Hmm ook ja, zonde hè!

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 16:24

Nog meer mensen waarvan de Mesh van Amazon vertraagd is? Mijne zou voor zaterdag bezorgd worden maar nog niks gekregen en nu staat er geen indicatie meer.. alleen dat ie vertraagd is :(

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 16:28

Hallo allen, Ik had een vraag. Ik had natuurlijk al even gegoogeld. Klopt het dat de Supurb onderlegger van Le Mieux wat ruimer uitvalt? Ik heb hem al besteld. Mijn zadel zit nu net niet zoals het zou moeten. Alleen ben ik met mijn paard verhuisd van stal en moet hij flink afvallen dus om meteen te kijken naar een nieuw zadel lijkt me op dit moment niet verstandig.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 16:42

Annenas schreef:
Nog meer mensen waarvan de Mesh van Amazon vertraagd is? Mijne zou voor zaterdag bezorgd worden maar nog niks gekregen en nu staat er geen indicatie meer.. alleen dat ie vertraagd is :(

Dat mailtje had ik inderdaad ook. En niks over een geschatte levertijd alleen dat ik kon annuleren als ik wou..

Annenas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 17:07

kaatje89 schreef:
Annenas schreef:

Dat mailtje had ik inderdaad ook. En niks over een geschatte levertijd alleen dat ik kon annuleren als ik wou..

Ja bij mij ook... en annuleren wil ik juist niet, ze mogen me wel een andere kleur laten kiezen voor dezelfde prijs :P

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 17:10

Annenas schreef:
kaatje89 schreef:

Ja bij mij ook... en annuleren wil ik juist niet, ze mogen me wel een andere kleur laten kiezen voor dezelfde prijs :P

Haha nou ik wil alsnog wel graag de navy gewoon. Ze hadden hem er nu ook gewoon nog op staan voor het duurdere bedrag toch? Dus lijkt me dat hij gewoon nog leverbaar is? :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 17:18

Hij is bij LeMieux zelf out of stock. Dus nee ik denk niet die leverbaar is. Amazon heeft er heus geen 1000en op voorraad die bestellen gewoon bij Lemieux.

ingaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 19:14

Annenas schreef:

Ja hier ook, bij mij is hij nu geschat op de 10e. Hopelijk blijft dat zo.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 20:40

Yvank_ schreef:
Hij is bij LeMieux zelf out of stock. Dus nee ik denk niet die leverbaar is. Amazon heeft er heus geen 1000en op voorraad die bestellen gewoon bij Lemieux.

Bedoelde ook meer dat ze de prijs omhoog hadden gegooid en dat er wel gewoon nog bij staat dat hij leverbaar is? Alleen een latere levertijd. Dus ik ga er vanuit dat de mensen die hem besteld hebben bij Amazon hem alsnog wel binnen krijgen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:13

Ik verwacht dat Amazon helemaal geen grote voorraad heeft hoor dat is met andere producten vaak ook zo. Bestellen ze bij veel animo bij de leverancier gewoon. En daar is die uitverkocht nu dus.

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 21:16

Yvank_ schreef:
Ik verwacht dat Amazon helemaal geen grote voorraad heeft hoor dat is met andere producten vaak ook zo. Bestellen ze bij veel animo bij de leverancier gewoon. En daar is die uitverkocht nu dus.

Ja idd ook logisch. Maar omdat hij op Amazon alsnog op voorraad staat bij hun. Maar misschien werken ze dat wel niet bij?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 22:01

Wie heeft dekjes van LeMieux en vergelijkbare kleuren in Equestrian Stockholm of PS of Sweden en zou dat voor mij samen kunnen fotograferen?

SteffiiY

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-20 22:03

Daphara schreef:
Wie heeft dekjes van LeMieux en vergelijkbare kleuren in Equestrian Stockholm of PS of Sweden en zou dat voor mij samen kunnen fotograferen?

Naar welke kleuren ben je op zoek?

Daphara

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 02:40

SteffiiY schreef:
Daphara schreef:

Naar welke kleuren ben je op zoek?

Maakt me niet veel uit. Mijn paard past, wat standaard oornetjes betreft alleen de XL oornetjes van LeMieux. Voor de rest laat ik bijpassende oornetjes altijd haken door een dame, maar die doet 2 maand over een oornetje, dus ik vind het wel handig om te kijken welke oornetjes van LeMieux ik zou kunnen matchen met kleuren van ES of PS. Die verzameling van ES en PS dekjes bereid ik langzaam uit en het zou leuk zijn om bijpassende oornetjes te vinden.

Past de peacock van LeMieux bijvoorbeeld goed bij de ES Amazonite/ ES Emerald/PS Atlantic?

Afbeelding

Of toch beter bij de PS jade?
Van PS heb ik:

- Emerald
- Jade
- Wine
- Ice Coffee

Ik heb zelf van ES:

- Black eddition
- Royal Blue gold
- Golden Olive
- Golden Brown
- Bordeaux

Dit is bijvoorbeeld het Burgundy XL oornetje van LeMieux met het Bordeaux dekje van ES

Afbeelding

Stalgenootje op mijn paard (kan tijdelijk zelf niet rijden), dat oornetje past echt net.

Afbeelding

manonnevot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:06

Marritx schreef:
swatch schreef:
Zijn er hier nog mensen die bepaalde kleurtjes zoeken? Ik denk dat ik mijn collectie wat wil minderen...
Dressuur en spring maat L suède heb ik.

Ik heb een overzicht foto van de dekjes in het topic staan.
Heb evt een suède beige, caramel en terracotta dressuur die weg mogen.
En spring cc suède evt ook een paar.
Zijn zgan en mogen voor een net bod weg.

Heb je ook nog andere kleurtjes dressuur ? Ik ben nog op zoek naar peacock en blush pink

Er staat nu weer een blush pink op marktplaats.

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 09:40

Mijn Carbon Mesh is al bij mn buren geleverd vanmorgen, drie dagen eerder als aangegeven :D

Op de Lemieux koop en verkoop pagina op Facebook staat een Turquoise full dressuur te koop. Hij was wat gepild langs de randen dus ik laat m over gaan, voor de geïnteresseerden...

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 10:26

Ik heb net een mailtje van Amazon ontvangen dat de nieuwe leverdatum 15 juli is geworden

Rena100

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 15:37

Mijn dekje van Amazon komt vandaag als het goed is. Dan zal ik eindelijk eens een foto maken van al mijn dekjes samen :)

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 15:48

Mijn carbon mesh is net binnen gekomen! Ga vrijdag een foto maken na de springles.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-20 15:51

Mijn collectie is even compleet nu, ik las een pauze in :')
Green, burgundy, black en de navy carbon mesh die ik niet nodig had maar ja... 35€ wat moet je dan

Geen meer voor mij tot er een mooie nieuwe kleur komt :D