Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kimmie1 schreef:Deze is nog niet genoemd volgens mij, nieuwe collectie kleur: [ [url=m/maBlsH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Annenas schreef:Nog meer mensen waarvan de Mesh van Amazon vertraagd is? Mijne zou voor zaterdag bezorgd worden maar nog niks gekregen en nu staat er geen indicatie meer.. alleen dat ie vertraagd is
kaatje89 schreef:Annenas schreef:Nog meer mensen waarvan de Mesh van Amazon vertraagd is? Mijne zou voor zaterdag bezorgd worden maar nog niks gekregen en nu staat er geen indicatie meer.. alleen dat ie vertraagd is
Dat mailtje had ik inderdaad ook. En niks over een geschatte levertijd alleen dat ik kon annuleren als ik wou..
Annenas schreef:kaatje89 schreef:
Dat mailtje had ik inderdaad ook. En niks over een geschatte levertijd alleen dat ik kon annuleren als ik wou..
Ja bij mij ook... en annuleren wil ik juist niet, ze mogen me wel een andere kleur laten kiezen voor dezelfde prijs
Yvank_ schreef:Hij is bij LeMieux zelf out of stock. Dus nee ik denk niet die leverbaar is. Amazon heeft er heus geen 1000en op voorraad die bestellen gewoon bij Lemieux.
Yvank_ schreef:Ik verwacht dat Amazon helemaal geen grote voorraad heeft hoor dat is met andere producten vaak ook zo. Bestellen ze bij veel animo bij de leverancier gewoon. En daar is die uitverkocht nu dus.
SteffiiY schreef:Daphara schreef:Wie heeft dekjes van LeMieux en vergelijkbare kleuren in Equestrian Stockholm of PS of Sweden en zou dat voor mij samen kunnen fotograferen?
Naar welke kleuren ben je op zoek?
Marritx schreef:swatch schreef:Zijn er hier nog mensen die bepaalde kleurtjes zoeken? Ik denk dat ik mijn collectie wat wil minderen...
Dressuur en spring maat L suède heb ik.
Ik heb een overzicht foto van de dekjes in het topic staan.
Heb evt een suède beige, caramel en terracotta dressuur die weg mogen.
En spring cc suède evt ook een paar.
Zijn zgan en mogen voor een net bod weg.
Heb je ook nog andere kleurtjes dressuur ? Ik ben nog op zoek naar peacock en blush pink