[Info] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:11

pien2010 schreef:
Jammer! Ik had graag een keer ghost zadels in het echt gezien!

Welkom om een keer langs te komen hoor :)

Art_Ificious

Re: [Centraal] Alle vragen/ervaringen rondom boomloze zadels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:34

Zijn er bij jullie in de buurt dan geen ruitershop die Ghost zadels verkopen? Hier in België (Vlaams Brabant) is er één die ze heeft liggen in de winkel. (Ruitershop Jokari als iemand ze moest kennen)

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 23:57

Op heel de wereld is er geen fysieke winkel met Ghost zadels, maar op afspraak zal er toch wel iets te regelen zijn>? Pasdagje met de ruitervereniging bijvoorbeeld???

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 02:23

Hier ook geen plannen, weet niet zeker of er nog wederverkopers gaan misschien :)

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 09:29

http://www.ruitersportjokari.be/?q=node/7

Jokari in Vlaams Brabant heeft ze wel, ben daar zelf binnen geweest voor een bestelling.
Valt me ook op dat de uitleg op de site krak hetzelfde is als die van buitenzinnig met foto's van buitenzinnig.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 09:39

Ja, dat is al vaker gezegd: Jokari is van Belgie, Buitenzinnig van Nederland. Maar er zijn geen andere winkels die ze verkopen..

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 10:05

Art_Ificious schreef:

Jokari in Vlaams Brabant heeft ze wel, ben daar zelf binnen geweest voor een bestelling.
Valt me ook op dat de uitleg op de site krak hetzelfde is als die van buitenzinnig met foto's van buitenzinnig.

Wat wil je hier mee zeggen?
Wellicht heeft Jokari de tekst overgenomen van mijn site. Daar is niets mis mee toch? Zou wat zijn als op 2 site's totaal verschillende informatie staat. Dealers onderling mogen elkaars foto's gebruiken.

Een winkel heb ik niet. Een ruimte huren kan voor mij financieel niet uit. Ik heb alleen zadels en kleine accessoires. Jokari heeft een hele ruitershop. Dit kun je niet vergelijken met elkaar. Ik heb gelukkig ruimte over in mijn huis en op afspraak kunnen mensen gezellig een middagje langs komen om verschillende zadels te proberen op de bok (soms stof ik daarvoor my good old Goya zelfs af) en vragen te stellen.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 10:06

Kwetal schreef:
Op heel de wereld is er geen fysieke winkel met Ghost zadels, maar op afspraak zal er toch wel iets te regelen zijn>? Pasdagje met de ruitervereniging bijvoorbeeld???

Voor gegadigden wil ik best een middagje op één plek afspreken hoor, voor in een informatie middagje. Gezellig!

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 10:14

Ik wist gewoon niet dat jokari een dealer was van Ghost. Dacht dat ze voorlopig enkel in NL beschikbaar waren. Mijn oprechte Excuses.

Buitenzinnig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 10:37

Geeft niets, kan gebeuren.
Ik dacht dat je bij Jokari op bezoek was geweest voor een Ghost bestelling?

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 11:13

Art_Ificious schreef:
Ik wist gewoon niet dat jokari een dealer was van Ghost. Dacht dat ze voorlopig enkel in NL beschikbaar waren. Mijn oprechte Excuses.

Ghost wordt ook vertegenwoordigd in Australië, Nieuw Zeeland, Amerika, Duitsland, Zwitserland, Engeland, en Scandinavië - alle landen die ik niet genoemd heb, mogen van mij een aanvraag voor dealerschap indienen :D

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 12:33

Buitenzinnig schreef:
Geeft niets, kan gebeuren.
Ik dacht dat je bij Jokari op bezoek was geweest voor een Ghost bestelling?

Nee niet voor een Ghost, maar voor een bit en stalschoenen ;)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:51

Art_Ificious schreef:

Wij zijn voor zover ik weet idd de enige winkel die ze ook effectief fysiek in de winkel heeft liggen. En ja, op mijn site staan foto's van Buitenzinnig (ik moet ze trouwens dringend aanpassen haha, ondertussen heb ik zelf wel al elk model in mijn handen gehad), mijn foto's worden net zo goed door andere dealers gebruikt. :)
En het zou maar erg zijn als ik andere uitleg zou verkondigen dan Buitenzinnig. :D Ik vind Buitenzinnig de meest complete site over Ghosts dus heb mij idd heel erg op haar pagina gebaseerd voor mijn uitleg. Als ik mij goed herinner heb ik het wel niet klakkeloos overgenomen, dat zou er wel over zijn. :)

xxdomiixx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 13:57

oeh ik wist helemaal niet dat ghost een bbp had, iemand ervaring?

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:02

ja, ik vind het een fijne bbp. :D
En de enige waar klanten beugels mogen aan hangen wat mij betreft. :D :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:03

Als het een beetje overlegd wordt dan kan je natuurlijk prima elkaars foto's en omschrijvingen overnemen :j Mijn wederverkopers vragen zelfs altijd of dat mag, terwijl dat natuurlijk helemaal logisch is dat zij dat mogen :D

Tot mijn verbazing zag ik onlangs wel dat Barefoot België mijn zelf geschreven FAQ 1 op 1 op Facebook zit te posten, kan me niet herinneren dat mij daar iets over gevraagd is en dat vind ik toch wel een beetje jammer.... geef er dan inderdaad tenminste nog een beetje een eigen draai aan voor het fatsoen :j

Gaan jullie nou ook Barefoot verkopen Jokari? Je staat genoemd op de website van België :)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:29

Barefoot België heeft gevraagd of wij onderagent willen zijn ja. :) Gezien alle verschillende modellen van zadels, gaan we die wel niet in stock doen. :D We hebben 1 London (dacht ik) in de winkel liggen om het principe te kunnen uitleggen en het verschil tussen Barefoot en Ghost een beetje te kunnen tonen, maar testzadels bvb zullen verder toch via Barefoot België moeten geregeld worden. De investering daarin is momenteel gewoon veel te groot voor ons. Eerlijk is eerlijk, de winkel staat op nummer 1, lijkt mij nogal wiedes, zonder winkel geen zadelverkoop in ons geval. :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:38

Ha leuk toch dat mensen dan in België zo ook Ghost en Barefoot kunnen vergelijken, super! +:)+

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 14:50

ik probeer nochtans zoveel mogelijk op Teteltee af te schuiven hoor, qua passessies. :D :D Het lukt niet altijd helaas, maar de mensen op de grens België/Nederland kan ik vaak gelukkig wel overtuigen. :=

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 16:54

Die mensen begrijp ik, teteltee moet dan minder ver reizen of kunne meer aan groep sessies deelnemen ;)

Ik herinner me idd vaag dat Ghost een BBP had, werd die niet eens verloot via een like and share op facebook?

Is deze beter qua gewichtsverdeling als je steigbeugels gebruikt? (Zelfde ophanging als het zadel?)

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 20:23

Art_Ificious schreef:
Die mensen begrijp ik, teteltee moet dan minder ver reizen of kunne meer aan groep sessies deelnemen ;)

Ik herinner me idd vaag dat Ghost een BBP had, werd die niet eens verloot via een like and share op facebook?

Is deze beter qua gewichtsverdeling als je steigbeugels gebruikt? (Zelfde ophanging als het zadel?)

Klopt - zenuwslopend was dat....veel te veel om te tellen, dat heeft ons UREN gekost :=

De Barebackpad van Ghost heeft de zelfde basis als het Ghost zadels - voor een kleine meerprijs kan je kiezen voor gewone dikke kussens, dus dan is hij helemaal eender aan het zadel, maar dan zonder pommel, cantle en wrongen. (je kunt dat er ook allemaal op laten zette, ook tegen meerprijs, maar dan kan je net zo goed een Agnello Quevis bestellen. (en echt lamsvacht komt er ook aan)

Art_Ificious

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:06

Haha ik geloof dat mijn zus die ook geliked en gedeeld had XD

Ok nu snap ik het.

Kwetal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:23

Art_Ificious schreef:
Haha ik geloof dat mijn zus die ook geliked en gedeeld had XD

Ok nu snap ik het.

Er waren mensen die het 1000x gedeeld en geliked hadden :wow:

je kunt ook voor informatie en heel veel foto's terecht op www.ghostsaddle.com
En voordat er een moderator ingrijpt - het is een informatieve site die hooguit doorverwijst naar dealers. Je kunt er niets kopen.... :o

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 21:37

Dat was ook wel een erg rare actie. Wedstrijdje wie het bericht het meest kon delen := Zo heb ik ze nog nooit gezien. :P

YoRien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-16 23:24

Die heb ik geloof ik gemist. Dat zal een hoop spam opgeleverd hebben :-p