Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nils schreef:Weidebloem, zag in het topic jou wel vaker reageren op vragen of het Micklem hoofdstel goed zit... Kan je mijn foto's ook even beoordelen?
Saaams schreef:Zoals al een aantal keer benoemd is wegens het gebruik van ander materiaal de competition absoluut niet bruikbaar bitloos.
loeske87 schreef:FayCat: als je beide hoofdstellen in de winkel gaat vergelijken (kijken en voelen) zal je begrijpen waarom alleen de multi geschikt is als bitloos hoofdstel
FatCat schreef:Dus het gaat hem om de sterkte van het materiaal. OK.
Moet je om bitloos te rijden dan zoveel kracht uitoefenen? Heb je dan niet een grooter probleem?
Mizora schreef:FatCat schreef:Dus het gaat hem om de sterkte van het materiaal. OK.
Moet je om bitloos te rijden dan zoveel kracht uitoefenen? Heb je dan niet een grooter probleem?
In principe hoef je met bitloos rijden niet zo veel kracht uit te oefenen. Maar juist als het nodig is (over het algemeen in een noodsituatie) is het wel fijn als het materiaal dan ook zorgt dat je het kan.
"Zolang het goed gaat, gaat het goed" is niet helemaal de juiste insteek met rijden, zeker als het samen met andere in de bak is of buiten.
liekec schreef:Vraagje, heeft niemand hier nog ervaring met de Felix buhler micklem lookalike? Ik vraag het me af omdat ik dat een mooier hoofdstel vind dan de Rambo. Ik durf het alleen niet aan om dat ding te bestellen zonder dat iemand er ervaringen mee heeft omdat ik hem zelf ook niet in m'n handen heb gehad.
christel0908 schreef:liekec schreef:Vraagje, heeft niemand hier nog ervaring met de Felix buhler micklem lookalike? Ik vraag het me af omdat ik dat een mooier hoofdstel vind dan de Rambo. Ik durf het alleen niet aan om dat ding te bestellen zonder dat iemand er ervaringen mee heeft omdat ik hem zelf ook niet in m'n handen heb gehad.
De werking zal anders zijn aangezien de bakstukken los zijn en niet vast aan de neusriem zoals bij de Micklem