PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 23:17

MyWishMax schreef:
Stalgenootje had wat andere dekjes besteld toen ze zo goedkoop waren, een paar voor zichzelf en de rest als prijzen voor de wedstrijden. Is toch een leuke prijs, denk ik, ipv gesponsorde dekjes met reclame. En leuk voor ons als verenging qua kosten.

Foto van de light sand na het rijden. Wat naar achteren gegleden want paardlief is na blessure en operatie nog niet zo mooi opgevuld qua spier. Paar weken trainen en dan is het over.
Hij is wel groot, ook echt groter als de plait beige, maar ik ben daar wel blij mee. Wij hebben eerder het probleem dat ze te kort zijn bij zweetblad.
Wel mooi op mijn oranje vosje. Ik ben niet zo origineel qua kleuren op haar, vloekt snel.
[ [url=m/2n21xx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik kom een keer bij jullie op wedstrijd ;)

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 00:48

suwis schreef:
Van die 30 euro is 18 euro verzendkosten als je 1 dekje koopt op de Horselet. Ik heb een dekje verkocht aan een medebokker voor aankoopprijs, maar ik had ook veel voor mezelf en haar daarom ook maar een deel van de 18 euro doorberekend. Wat ik wil zeggen is dat ik het een hoop gezeur vind: als je 1 of 2 dekjes koopt op Horselet betaal je gewoon veel verzendkosten. Moet een ander die dan voor jou afslikken omdat je er maar 1 wilt en niet zelf besteld hebt?

ik bestel vaak genoeg bij thehorselet. Denk toch al 7 x besteld bij ze. Ik kan deze dekjes alleen niet meer bestellen helaas, omdat ze er niet meer zijn. Ik zeg ook niet dat mensen verlies moeten draaien. Ik snap echt wel dat mensen ook de verzendkosten eruit willen halen, logisch. Maar misschien een idee om het maar gewoon te laten dit onderwerp, want iedereen verschilt van mening en dat is verder helemaal prima. Maar om verder discussie of iritatie te vermijden ;)

afkepieteke

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 09:00

Ik heb 28-10 besteld bij de horselet, maar nog steeds niks gehoord. Zojuist maar een mailtje er achteraan gedaan om te kijken wanneer het komt :')

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 11:08

afkepieteke schreef:
Ik heb 28-10 besteld bij de horselet, maar nog steeds niks gehoord. Zojuist maar een mailtje er achteraan gedaan om te kijken wanneer het komt :')

Oh dat is al even geleden!

Oh die Emerald is knap op jouw paard coquette!!!

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 11:47

afkepieteke schreef:

Als t net als die van mij gaat dan krijg je reactie dat t onderweg is! (En dan maken ze hem snel klaar :+ )

Mijn pakket zou vandaag bij het punt geleverd worden. Nu is het pakketpunt maandags dicht, dus ben benieuwd :j hoop van wel dan kan ik t morgen nog ophalen :o

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 11:51

maessie schreef:
afkepieteke schreef:

Als t net als die van mij gaat dan krijg je reactie dat t onderweg is! (En dan maken ze hem snel klaar :+ )

Mijn pakket zou vandaag bij het punt geleverd worden. Nu is het pakketpunt maandags dicht, dus ben benieuwd :j hoop van wel dan kan ik t morgen nog ophalen :o

We wachten het af! :j Ik heb denk ik wel veel dingen die uitverkocht zijn, aangezien ik het een paar dagen eerder al in mijn mandje had gedaan, en toen er extra korting was toch maar besteld :')

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 12:24

De korting is weg bij thehorselet, wilde net vanochtend bestellen helaas

ZL010

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 12:26

Hoi, ik heb een donkerblauwe rijbroek Cameron te koop maat 36. Nieuw met kaartjes. Zit net te strak bij de taille bij mij. Hele mooie broek verder. Bij interesse graag pb.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:01

maessie schreef:
afkepieteke schreef:

Hier net zo maar ik zag dat hij daarom ook morgen bezorgd wordt

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 13:42

Famke0506 schreef:
De korting is weg bij thehorselet, wilde net vanochtend bestellen helaas

Ah sh*t! Ik ook.

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:52

Pakket binnen.... Missen we gewoon 2 rijbroeken.

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 15:56

Ik heb de turtleneck van PS aan, maar de nek is zo strak dat ik er gewoon last van heb. :( Erg jammer want het is een mooie trui en een mooie kleur.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 16:47

Ja die zijn strak he. Beetje oprekken af en toe helpt. Ze zijn idd heel fijn verder! Maar door die strakke nek vind ik de hailey net iets fijner, die heb ik in 3 kleurtjes :o

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 16:54

Mijn pakket is wel afgeleverd vandaag *\o/* morgen mooi ff ophalen, ben benieuwd!

Samantha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 17:21

Ik heb m net opgehaald. Was even vergeten hoeveel ik had. Was dus met de fiets met m’n dochter. Lopend terug, zij fiets aan de hand en ik pakket tegenhouden op bagagedrager. :')
Afbeelding

Afbeelding

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 17:25

Uitgestald vind ik het nog leuker Samantha ;)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 17:38

Ania schreef:
Ik heb de turtleneck van PS aan, maar de nek is zo strak dat ik er gewoon last van heb. :( Erg jammer want het is een mooie trui en een mooie kleur.

Gewoon even wassen en dan met de nek ergens uitgerekt overheen laten opdrogen. Is t zo over :)

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 17:39

Kimley schreef:
Ania schreef:

Gewoon even wassen en dan met de nek ergens uitgerekt overheen laten opdrogen. Is t zo over :)

Dank! Ga ik proberen, voor nu blijf ik gewoon constant eraan trekken om hem uit te rekken :')

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 17:44

Mooi Samantha!

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 18:25

Mooi Samantha!!

afkepieteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 18:42

Hier reactie op de mail, alles is compleet en door de vele bestelling hebben ze vertraging, maar morgen gaatie op de post!!! *\%/*

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 19:31

UPS heeft mijn pakketje gewoon nóg niet bezorgd. Krijg weer een mail dat die locatie dicht is terwijl ik er letterlijk net nog een pakketje op de post heb gedaan.. Is gewoon tot 9 open.. wat een klere bedrijf zeg :+

Mo_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 19:54

Mijn eerste pakketje met 8 dekjes is binnen *\o/* ze zijn prachtig! :j

suwis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 20:03

tammiebels schreef:
Pakket binnen.... Missen we gewoon 2 rijbroeken.

Hier ook een missend dekje. Proberen het op UPS af te schuiven, maar de doos was helemaal dicht..

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-22 20:11

Keizerinnnn schreef:
san4nie schreef:
Heeft er toevallig iemand een square wine dekje in full dressuur extra besteld en wil hem verkopen?

Heb hem niet extra besteld maar twijfel er nog over of ik hem wil houden.
Zal er morgenavond nog eens goed naar kijken!

Laat maar weten!
Vriendin komt degene die ik voor haar besteld had binnenkort halen, zal haar ook even vragen of ze hem echt wil.