filou schreef:Die aubergine lijkt me heel gaaf. Die oranje lijkt in mijn ogen precies op de paprika, zouden ze die opnieuw uitbrengen? Ben wel benieuwd naar die blauwe in het echt, of die echt anders is dan de peacock.
Wanneer is normaal gesproken ook alweer ongeveer de lancering van de najaarskleuren?
Ik zag op insta filmpje van hun voorbijkomen met kleuren te zien en kreeg mail dat t morgen officieel online gaat!
lideli schreef:Maddy_Paola schreef:[ [url=m/3R0PbY.jpg]Afbeelding[/url] ]
De oranje zou wel leuk zijn, en de aubergine ook, die blauwige vind ikzelf heel erg op peacock suede lijken, dat is ook een oudere kleur dus misschien dat ze paprika en peacock dan opnieuw uitbrengen.
Heb er vandaag aan gedacht foto te maken van mn kast

witte loire en de spearmint en grijze cooling pad liggen thuis. Heb dus bijna alle loires behalve de truffel en de mink

overal ook nog matchende kleding bij. Moet alleen nog een extra ikea dimpa tas voor de losliggende nu.
Heeeeele gave collectie dit

Thanks, moet ergens mn geld aan uitgeven toch?
heb mink niet omdat ik m veel op champagne vind lijken en truffel is precies de kleur van mijn paard als ze geschoren is dus dat vind ik zonde, kon dat goed zien met de bies van de rose. Als ik zo de nieuwe collectie dingen zie komen de 'oranje' en 'aubergine' er nog wel bij, de blauwe doet me aan peacock denken dus wacht ik even af...