PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 15:16

Nu doet hij het opeens wel bij mij op de steel blue. Zucht. Heb ze nu toch maar een berichtje gestuurd, heb vanmorgen net besteld zonder de €30 korting (hele set). Ben benieuwd

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 17:31

Ik heb mn dekjes vanmiddag opgehaald, de dark sky is nog veel mooier dan ik al dacht <3 <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Iemand enig idee hoe die ander heet? Dacht dat het zo’n leather deluxe was maar dit is geen leer, het is lak

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 18:07

Oh nu kan ik ook niet wachten <3

Colinda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 20:27

Iemand toevallig de steel blue op een haflinger ( of palomino) :D
Twijfel heel erg
Heb nu de maroccan blue maar vind hem nog niet super :(

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 20:31

Nessie schreef:
[ [url=m/Wj2Awj.png]Afbeelding[/url] ]

Hier links de Teal van PS en rechts de Steel Blue van ES.

Rechts de steel blue op een Haflinger, je kunt er meer zien op haar Instagram account @haflinger.wessel :)

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-20 23:45

Ik heb, zonder te kijken naar mijn bankrekening, de crystal grey toch maar besteld.
Had iemand deze toevallig op een bont paard??

En idd als je inlogt werkt de kortingscode wel. Vind dat wel fijn aan hypostore. Ze geven op alles vaak wel een korting. Ook toen mijn kep bij hun gekocht, ik ben een trouwe blije klant! Mijn collectie heb ik toch wel aan hun te danken haha!

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:28

Ik probeerde een vest van Kramer in de kleur frozen berry bij mijn winter rose dekje, maar dat matcht niet. Vrees dat er weinig andere opties zijn dan het ES vest erbij kopen als ik iets bijpassends wil. Meer dan 110 euro voor een vest vind ik wel aan de prijs...

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 09:45

Ook niks bij Primark / H&M etc? Daar vind ik vaak matchende kleuren.

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 11:26

Jorienn schreef:
Nu doet hij het opeens wel bij mij op de steel blue. Zucht. Heb ze nu toch maar een berichtje gestuurd, heb vanmorgen net besteld zonder de €30 korting (hele set). Ben benieuwd

Ik ben benieuwd of je wat hoort, ik heb 'm ook besteld en de code deed 't bij mij ook niet helaas.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 11:32

Nymeria schreef:
Jorienn schreef:

Ik ben benieuwd of je wat hoort, ik heb 'm ook besteld en de code deed 't bij mij ook niet helaas.

Mijn eerste bestelling is geannuleerd, en ik kon hem opnieuw wel bestellen met korting... van de eerste bestelling krijg ik mn geld dan terug. Dus wat dat betreft wel top! Kreeg diezelfde middag nog antwoord

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 15:13

Ah, oké. Ik heb m'n pakje vandaag binnen gekregen. Ik laat 't voor deze keer maar er bij denk ik. Heb ff de energie niet om 't uit te zoeken.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 16:11

anoukwendy schreef:
Ik heb mn dekjes vanmiddag opgehaald, de dark sky is nog veel mooier dan ik al dacht <3 <3
[ [url=m/wOqVY1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3k2fLb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l0kf7K.jpg]Afbeelding[/url] ]

Iemand enig idee hoe die ander heet? Dacht dat het zo’n leather deluxe was maar dit is geen leer, het is lak

Dat is de No Boundaries. Super mooi dekje!

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 18:46

Afbeelding

Hier de Amazonite eens in gebruik genomen :)

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 19:00

Mooi!

MissJG

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-20 20:04

Heb hypostore een berichtje gedaan.
Na 5 voltooide bestellingen van es producten. Werkt de code weer. *\o/*

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 13:15

Marjoleine89 schreef:
Mosh schreef:
:=

Getup, ja ik dacht anders is het straks normaal dat haar pony van die achterlijk dure kleedjes krijgt! Maargoed ik geef zelf het slechte voorbeeld :P

Leuk!! Mijn dochter is helaas geen paardenmeisje geworden. Na een jaar vond ze dat ze genoeg had geleerd.

Het duurde ff voor ik je naam herkende, zsaas wordt ook gebruikt voor mijn ES/PS verslaving *D

Wat is dat eigenlijk alweer lang geleden. Fijn dat je nog lekker met Zsaas aan het rijden bent! Wel jammer dat je dochter geen pennymeisje is hoor :P Ik heb hier lang geroepen dat ik liever geen paardenmeisje heb, maar dat is natuurlijk kansloos als je vanaf babytijd al dagelijks meegaat. Ach, het is wel gezellig ;)

Setje Merlot Crystal gelukt. Echt zo’n gave kleur. Ook de Crystal Grey en Neptuna gekocht. Nu is mijn wensenlijstje wel leeg..
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 13:46

Die is wel echt heel mooi zeg!

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 17:46

Ik ben heel blij
Afbeelding
Afbeelding

eamkoopman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 17:49

De hypostore code doet het helaas niet bij mij... Heb ingelogd, en van alles geprobeerd (ESVIP, Esvip, esvip). Iemand de tip? Ik wil de steel
Blue bestellen :p

Jenara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 17:55

Moest er iemand een steel blue in cob bestellen, maar dat die toch wat klein uitvalt, ik heb hier een full liggen die voor het mooi net wat te groot is onder mijn veelzijdigheidszadel! Ik doe hem niet weg, maar wil wel ruilen tegen een cob :')

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 18:54

Mooi Daniquebyoux! Ik heb hem ook besteld :=

Nog even getwijfeld over de dark sky, maar geen korting dus psychologisch werkt dat niet :') En een minimum een maand levertijd..

Eamkoopman, ik heb gewoon ESVIP gebruikt nadat ik ingelogd was en dat ging..

Kimley

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 19:20

Mijn dark sky komt als het goed is, volgens de mail 23okt binnen :)

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 19:21

eamkoopman schreef:
De hypostore code doet het helaas niet bij mij... Heb ingelogd, en van alles geprobeerd (ESVIP, Esvip, esvip). Iemand de tip? Ik wil de steel

Zoals op pagina eerder ook werd aangegeven:
De kortingscode geld alleen als je al langere tijd klant bent, een account hebt en meer dan 2x besteld hebt begreep ik :)
En dan niet op alles..

DUs blijkbaar hangt het samen met hoe vaak je iets besteld en hoe vaak je de code al gebruikt hebt of ie t wel of niet doet. En dan nog met de kleur.

Code doet het bij mij wel, maar ga voorlopig niks bestellen. Steel blue lijkt teveel op dekjes die ik al heb van eskadron. Heb wel nog de antraciet op m’n wishlist.

eamkoopman

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:15

darkadia schreef:
eamkoopman schreef:

De kortingscode geld alleen als je al langere tijd klant bent, een account hebt en meer dan 2x besteld hebt begreep ik :)
En dan niet op alles..

DUs blijkbaar hangt het samen met hoe vaak je iets besteld en hoe vaak je de code al gebruikt hebt of ie t wel of niet doet. En dan nog met de kleur.

Code doet het bij mij wel, maar ga voorlopig niks bestellen. Steel blue lijkt teveel op dekjes die ik al heb van eskadron. Heb wel nog de antraciet op m’n wishlist.

Ah oke, duidelijk :) Merci!

Jolynne

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-20 22:38

darkadia schreef:
eamkoopman schreef:

En dan niet op alles..

Flink balen als klant zonder account die tientallen keren heeft besteld. Nu wel een account gemaakt maarja :+