Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nymeria schreef:Jorienn schreef:Nu doet hij het opeens wel bij mij op de steel blue. Zucht. Heb ze nu toch maar een berichtje gestuurd, heb vanmorgen net besteld zonder de €30 korting (hele set). Ben benieuwd
Ik ben benieuwd of je wat hoort, ik heb 'm ook besteld en de code deed 't bij mij ook niet helaas.
anoukwendy schreef:Ik heb mn dekjes vanmiddag opgehaald, de dark sky is nog veel mooier dan ik al dacht![]()
[ [url=m/wOqVY1.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3k2fLb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/l0kf7K.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iemand enig idee hoe die ander heet? Dacht dat het zo’n leather deluxe was maar dit is geen leer, het is lak
Marjoleine89 schreef:Mosh schreef:
Getup, ja ik dacht anders is het straks normaal dat haar pony van die achterlijk dure kleedjes krijgt! Maargoed ik geef zelf het slechte voorbeeld
Leuk!! Mijn dochter is helaas geen paardenmeisje geworden. Na een jaar vond ze dat ze genoeg had geleerd.
Het duurde ff voor ik je naam herkende, zsaas wordt ook gebruikt voor mijn ES/PS verslaving
eamkoopman schreef:De hypostore code doet het helaas niet bij mij... Heb ingelogd, en van alles geprobeerd (ESVIP, Esvip, esvip). Iemand de tip? Ik wil de steel
Blue bestellen :p
darkadia schreef:eamkoopman schreef:De hypostore code doet het helaas niet bij mij... Heb ingelogd, en van alles geprobeerd (ESVIP, Esvip, esvip). Iemand de tip? Ik wil de steel
Zoals op pagina eerder ook werd aangegeven:
De kortingscode geld alleen als je al langere tijd klant bent, een account hebt en meer dan 2x besteld hebt begreep ik
En dan niet op alles..
DUs blijkbaar hangt het samen met hoe vaak je iets besteld en hoe vaak je de code al gebruikt hebt of ie t wel of niet doet. En dan nog met de kleur.
Code doet het bij mij wel, maar ga voorlopig niks bestellen. Steel blue lijkt teveel op dekjes die ik al heb van eskadron. Heb wel nog de antraciet op m’n wishlist.
darkadia schreef:eamkoopman schreef:De hypostore code doet het helaas niet bij mij... Heb ingelogd, en van alles geprobeerd (ESVIP, Esvip, esvip). Iemand de tip? Ik wil de steel
Zoals op pagina eerder ook werd aangegeven:
De kortingscode geld alleen als je al langere tijd klant bent, een account hebt en meer dan 2x besteld hebt begreep ik
En dan niet op alles..
DUs blijkbaar hangt het samen met hoe vaak je iets besteld en hoe vaak je de code al gebruikt hebt of ie t wel of niet doet. En dan nog met de kleur.
Code doet het bij mij wel, maar ga voorlopig niks bestellen. Steel blue lijkt teveel op dekjes die ik al heb van eskadron. Heb wel nog de antraciet op m’n wishlist.