Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Och, de zwart-nootbruine...ik wilde die zo graag, en hij was zo mooi toen ze hem gemaakt hadden en afleverden
Van mij mogen ze de zwart-grijze en bruin-nootbruine helemaal afschaffen en vervangen door de zwart-bruine
Als jullie nou een groepje vormen van mensen die er 1 willen , dan wil ik wel vragen of ze hem nogmaals maken hoor
pmarena schreef:Even snel: de kniewrong-slide-over-fenders zijn op zich niet echt nieuw, verschillende endurance-merken hebben fenders met wrongen er op, dat komt dus vrij veel voor.
Deze van Barefoot schuif je natuurlijk over bestaande beugelriemen heen maar als ze er eenmaal omheen zitten dan merk je eigenlijk weinig verschil met fenders uit 1 stuk.
De kniewrong die zakt dat zie ik ook niet gebeuren
Het is gewoon stevig materiaal, het zit zoals het zit
Ze zijn nog niet zo lang leverbaar, ik heb er pas een stuk of 10 verkocht.
Simone0308 schreef:pmarena schreef:Even snel: de kniewrong-slide-over-fenders zijn op zich niet echt nieuw, verschillende endurance-merken hebben fenders met wrongen er op, dat komt dus vrij veel voor.
Deze van Barefoot schuif je natuurlijk over bestaande beugelriemen heen maar als ze er eenmaal omheen zitten dan merk je eigenlijk weinig verschil met fenders uit 1 stuk.
De kniewrong die zakt dat zie ik ook niet gebeuren
Het is gewoon stevig materiaal, het zit zoals het zit
Ze zijn nog niet zo lang leverbaar, ik heb er pas een stuk of 10 verkocht.
Wat ik eigenlijk bedoelde met dat hij zakt is dat stel jij rijdt altijd met korte beugels en ik met lange. Als de slide-over dan op het laagste punt van de beugelriem hangt (dus net boven de beugel) zit de kniewrong bij jou hoger dan bij mij. Hoe weet je dan of hij op de goede hoogte zit voor jouw knie? Of maak je hem vast bij de beugelophanging, zodat hij op één bepaalde hoogte blijft hangen, ongeacht of je de lengte van de beugelriemen verandert?
_Nelleke_ schreef:pmarena schreef:Och, de zwart-nootbruine...ik wilde die zo graag, en hij was zo mooi toen ze hem gemaakt hadden en afleverden
Van mij mogen ze de zwart-grijze en bruin-nootbruine helemaal afschaffen en vervangen door de zwart-bruine
Als jullie nou een groepje vormen van mensen die er 1 willen , dan wil ik wel vragen of ze hem nogmaals maken hoor
Nou, mocht die Madrid nooit af-ontwikkeld zijn dan houdt ik me aanbevolen.
Atent schreef:Wat is dit voor zadel, weet iemand dit?
Kwam ik tegen op marktplaats!
http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-t ... =mympBuyer
pmarena schreef:Simone0308 schreef:Wat ik eigenlijk bedoelde met dat hij zakt is dat stel jij rijdt altijd met korte beugels en ik met lange. Als de slide-over dan op het laagste punt van de beugelriem hangt (dus net boven de beugel) zit de kniewrong bij jou hoger dan bij mij. Hoe weet je dan of hij op de goede hoogte zit voor jouw knie? Of maak je hem vast bij de beugelophanging, zodat hij op één bepaalde hoogte blijft hangen, ongeacht of je de lengte van de beugelriemen verandert?
O, zo bedoel je
Tja, ik ben zelf 1m60 en heb sowieso al niks aan zulk soort dingen of normale kniewrongen. Moet me dan in een rare bocht wringen om überhaupt een beetje de bovenkant van de wrong te raken
Wat dat betreft is het toch een kwestie van proberen denk ik hoe je benen uitkomen bij een wrong.