loeske87 schreef:Andere frontriem en de bakstukken een gaatje laten zakken... m'n paard liep er fijn mee![]()
[ [url=m/nXEsF2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GIcRl7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Helemaal goed zo, ziet er prima uit nu!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphneeeej schreef:Estherbrink1 schreef:Ik heb gisteren ook een micklem gekocht om bitloos mee te gaan rijden (sidepull).
Zit ie zo goed?
Ik heb zelf het idee dat de frontriem aan de korte kant is.
[ [url=m/qYI25V.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q84RqX.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook heb je nu volgensmij de competition model. Hiermee is het afgeraden om bitloos mee te rijden omdat die minder stevig is dan de Multi model.
Estherbrink1 schreef:Daphneeeej schreef:
Ook heb je nu volgensmij de competition model. Hiermee is het afgeraden om bitloos mee te rijden omdat die minder stevig is dan de Multi model.
Oh oke dat had ik niet begrepen.. Behalve dat het leer iets dunner is dan bij de multi ziet ie er verder stevig uit. Omdat ik hem toch alleen als sidepull ga gebruiken vond ik het niet nodig die andere hulpstukken erbij te kopen.
Royal45 schreef:Ik heb ook een Micklem gekocht!
Ik ben heel benieuwd of mijn Micklem zo goed zit. Wat vinden jullie ervan?
[ [url=m/DOerGg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daphneeeej schreef:Orrie_VBW schreef:Ik heb eergisteren de Dyon X-fit anatomisch hoofdstel besteld, krijg ik vandaag een berichtje dat die al uitverkocht is
Wauw echt!? Ik vind het een prachtig hoofdstel maar ook wel heel duur.
meiske1577 schreef:Ik zag in de nieuwe hoefslag of bit nu ook een nieuw model van shockemohle, zag er uit als de dyon. Erg mooi ook.
Gevonden: http://schockemoehle-sports.com/en/deta ... tegory/313
Weidebloem schreef:meiske1577 schreef:Ik zag in de nieuwe hoefslag of bit nu ook een nieuw model van shockemohle, zag er uit als de dyon. Erg mooi ook.
Gevonden: http://schockemoehle-sports.com/en/deta ... tegory/313
Ooo die is mooi!! Zie er gren prijs bij, of kijk ik erover heen? Misschien als mijn micklem op is. Hoewel de bitwerking op de neus jammergenoeg minder is.