Mentuig, gekocht van een bokker, bruin onderlegd met lakaccenten en lakoogkleppen Feike was ook erg blij dat ik hem bij zijn eten weghaalde om het hoofdstel te passen
Hahah ja dankje!! Gelukkig is hij nog niet besteld
_Sanne
Geplaatst: 22-12-14 23:58
HH Flextrainers Rijbroek Bontje voor op 't zadel Uitrijdeken
Gisteren lekker geshopt bij Epplejeck
Aco
Geplaatst: 23-12-14 23:10
Mijn dekje is eindelijk binnen Eskadron Next Generation Brush deep pink Heb daarbij beenbeschermers en springschoenen van HB gevonden in identiek dezelfde kleur Bijhorend halster heb ik eind vorige week gekregen van vriendin. Heb er nu ook de touw bij gekocht. Nu nog een mutsje en deken bij zoeken en set is volledig.
hier mijn nieuwe spulletjes : horse charms/ neon roze touwhalster/ gekocht bij divoza. geel dekje van harry horse gekocht bij de kiela ruitersport. rood oornetje met blauw geblokt . gekocht bij de kiela ruitersport
morgen mijn lime setje ophalen (dekje+peesjes). en een gele rij-trui besteld , dinsdag nieuwe rijlaarzen ophalen voor het trainen.
Spulletjes die ik afgelopen week heb gekocht en gekregen -Amigo uitrijdeken -singel en hoofdstel bontjes -bruine springzweep -zwart rondgenaaid hoofdstel -bruin Hoöks springhoofdstel De hoofdstellen heb ik van Kayleigh overgenomen en zijn mijn verkaardagscadeautje van mn ouders
xWouter
Geplaatst: 29-12-14 22:47
In plaats van blauw een keer een roze dekje van Scapa voor madame!
Ik had mezelf met kerst getrakteerd , of mijn paard, hoe je het ook wil bekijken
Shockemohle dekje donkerblauw Nieuwe cap, de BR Zentih Crystal Sky Dubbele longe En helaas had een Kingsland zadelhoes. In de winkel op een zadel gepast maar bij thuiskomst paste deze toch niet om mijn zadel baal moment, dus doe ik het maar gewoon met mn simpele zwarte sky zadelhoes
Suuskeee
Geplaatst: 30-12-14 23:36
Gisteren naar Jumping Mechelen geweest.. En ik kon het niet laten 2 nieuwe zadeldekjes en een wolletje voor onder het zadel.
Ook heb ik onlangs nog een setje besteld op Agradi, die ook al is toegekomen! Morgen ga ik 'm gebruiken en mama/papa foto's laten trekken. (Een foto van dit setje komt dus morgen)
EvaLucky
Geplaatst: 31-12-14 11:23
Heb tot nu toe: Ice bs met bandages Eskadron Zwarte vzh pailette Eskadron Br melange nieuw Eskadron bico magentha Eskadron bicross red + cotton Dekje wit dressuur Donkerblauwe scapa
Nog op komst:
Oornetje+cotton ice blue Eskadron Italian green-white bs, + Italian green mutsje + peesjes hkm Choco petrol + cotton petrol + peesset Capri bs + cotton + oornetje + bandages Hkm magentha peesjes voor bij de bico