PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DiscoDipp

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:15

Handdoekrek is geen optie want daar zijn er al 3 van doorheem gegaan.

Zou zoiets kunnen? Die zijn gemaakt om jassen aan op te hangen..
Afbeelding

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:22

ziezoziezo22 schreef:
Milou die is inderdaad mooi.
Welke kleur is dit

Is de Classic Moon Rock, ze hebben hem nog, zag ik. Het is geen glad stofje, maar dat is juist wel mooi bij deze kleur.

Ik heb een 17,5" zadel, maar ik heb wel hele lange zweetbladen. De ruglengte is bij de meeste dekjes prima, maar veel merken zijn net te kort bij het zweetblad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:27

Afbeelding

Op wedstrijd <3

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:28

Goh die classic moon rock wil ik eigenlijk al heel lang, maar dacht van hun eigen foto's altijd dat ie meer grijzig was in plaats van echt beige. Goed om te weten!

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-22 18:37

DiscoDipp schreef:
Heeft iemand trouwens ervaring met dekjes aan een douche stang hangen?? Ik heb ze nu op een kledingrek/stang ding haha. Maar die stort bijna in en er komen er dus 5 bij :')

Ik heb ook veel te veel zooi _O-

Mijn dekjes hangen aan stukken pvc buis met touw er doorheen, dat werkt goed en is sterk genoeg.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:41

Oh Roulette dat is ook best een goede!!

Ik vind het echt naar dat er nu zoveel op FB verkocht wordt.. Ik wilde graag de Grey Plait en die Square navy in maat cob toen ik bestelde. Maar toen waren ze uitverkocht.

Leef en laat leven, maar nu zie ik die maten en dekjes dus idd voor het 3 dubbele voorbij komen. Krijg er een beetje een naar gevoel van want als iedereen nou gewoon normaal doet dan had ik ze ook gewoon nog kunnen bestellen..

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:44

DiscoDipp schreef:

Ik vind het echt naar dat er nu zoveel op FB verkocht wordt.. Ik wilde graag de Grey Plait en die Square navy in maat cob toen ik bestelde. Maar toen waren ze uitverkocht.

Leef en laat leven, maar nu zie ik die maten en dekjes dus idd voor het 3 dubbele voorbij komen. Krijg er een beetje een naar gevoel van want als iedereen nou gewoon normaal doet dan had ik ze ook gewoon nog kunnen bestellen..

Nou ja dat dus idd, prima dat je ze wilt verkopen, maar nu ontneem je mensen die wel het dekje kopen om oprecht te gebruiken de kans. Is beetje jammer. Nogmaals snap ik dat je ze wilt verkopen, maar ik had bijvoorbeeld graag de sky blue en natural moon rock gewild maar dat word hem niet meer. Ik ben ook niet gek en ga er zeker geen 30 euro voor neerleggen, omdat ik weet wat ze een ander gekost hebben

anoukwendy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:59

DiscoDipp schreef:

Maar aan de andere kant, ik heb voor mn xmas dekjes de volle mep betaald, ik heb ze te koop maar weiger ze voor de horselet prijs weg te doen. Waarom zou ik 80€ verlies maken op iets? Ik heb gewoon 95€ betaald toen ze net uitkwamen, of dat dom is? Jaa tuurlijk maar de vorige keer was de xmas collectie binnen 2 seconden weg, letterlijk. En ik zal vast niet de 65€ krijgen die ik ervoor wil hebben, maar dan blijven ze maar hoor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:04

Mensen weten toch ook niet wanneer het gekocht is? Ik bedoel ik had rijbroekken voor 3,55 en 6 euro per stuk := met die bizarre korting die achteraf niet klopte en nu weer eraf is. Nu betaal je gewoon 20/25 voor zo'n legging. Nog weinig! Maar als ik er nu 1 te koop zet voor 10 euro dan ben je achterlijk? Omdat je er zelf 3,55 voor betaald hebt moet je hem daar maar voor verkopen?

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:09

Iriscope schreef:
Goh die classic moon rock wil ik eigenlijk al heel lang, maar dacht van hun eigen foto's altijd dat ie meer grijzig was in plaats van echt beige. Goed om te weten!

Hij zit een beetje tussen grijs en beige in vind ik.
Het is een andere kleur dan die Moon Rock Plait, die heb ik ook en die vind ik echt beige

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:14

anoukwendy schreef:
DiscoDipp schreef:

Maar aan de andere kant, ik heb voor mn xmas dekjes de volle mep betaald, ik heb ze te koop maar weiger ze voor de horselet prijs weg te doen. Waarom zou ik 80€ verlies maken op iets? Ik heb gewoon 95€ betaald toen ze net uitkwamen, of dat dom is? Jaa tuurlijk maar de vorige keer was de xmas collectie binnen 2 seconden weg, letterlijk. En ik zal vast niet de 65€ krijgen die ik ervoor wil hebben, maar dan blijven ze maar hoor

Oh nee daar heb je zeker een punt hoor! Maar kwam er toevallig net een tegen die echt letterlijk de hele Horselet collectie op der pagina had staan. Dat vind ik gewoon n beetje jammer.

Maarja goed het is zoals het is.

Wij zijn in ieder geval een aantal spulletjes goedkoop rijker! :D

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:22

ziezoziezo22 schreef:
Welk dekje van ps is dezelfde kleur als de steelblue van es.
[ [url=m/Frvvky.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze gekocht, mocht iemand willen ruilen voor een andere kleur, vind de signature dekjes mooier en die zijn net wat groter .

Vraag ik me ook af, hoe dicht clear sky en alure blue zitten bij ice en steel Blue

absque_dubio

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:36

Nynkex01 schreef:
ziezoziezo22 schreef:
Ik heb deze gekocht, mocht iemand willen ruilen voor een andere kleur, vind de signature dekjes mooier en die zijn net wat groter .

Vraag ik me ook af, hoe dicht clear sky en alure blue zitten bij ice en steel Blue

Ik heb de ES ice en steel, en de PS clear sky. Ik kan morgen of overmorgen wel foto’s maken.

suwis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:46

Nou ja dat dus idd, prima dat je ze wilt verkopen, maar nu ontneem je mensen die wel het dekje kopen om oprecht te gebruiken de kans. Is beetje jammer. Nogmaals snap ik dat je ze wilt verkopen, maar ik had bijvoorbeeld graag de sky blue en natural moon rock gewild maar dat word hem niet meer. Ik ben ook niet gek en ga er zeker geen 30 euro voor neerleggen, omdat ik weet wat ze een ander gekost hebben[/quote]

Van die 30 euro is 18 euro verzendkosten als je 1 dekje koopt op de Horselet. Ik heb een dekje verkocht aan een medebokker voor aankoopprijs, maar ik had ook veel voor mezelf en haar daarom ook maar een deel van de 18 euro doorberekend. Wat ik wil zeggen is dat ik het een hoop gezeur vind: als je 1 of 2 dekjes koopt op Horselet betaal je gewoon veel verzendkosten. Moet een ander die dan voor jou afslikken omdat je er maar 1 wilt en niet zelf besteld hebt?

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:51

Mensen weten idd niet wanneer je een dekje gekocht hebt, maar het is mij veel te toevallig dat nu ineens alle kleuren die in thehorselet verkrijgbaar zijn of waren nu ineens voor 4x zoveel worden aangeboden.
Zou dit nou enkele weken geleden het geval zijn, dan had ik het veel minder raar gevonden.

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-22 19:52

anoukwendy schreef:
DiscoDipp schreef:

De frustratie die ik hier terug lees in een aantal berichten is niet de prijs, maar dat mensen bewust inkopen voor weinig om daarna voor veel meer te verkopen. In principe blazen deze mensen ook voor jou de markt op.
Probeer een beetje de sky blue in de gaten te houden, die zal nu ook wel veel online gaan komen (en wil ik stiekem hebben, maar wel voor een nette prijs), valt me op dat verkopers daar dus ook niet bij vertellen dat die bij PS niet door de Q controle is gekomen en er daarna wel flink geld voor vragen.

ziezoziezo22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 19:52

Absque als je een foto wilt maken, zou fijn zijn

ziezoziezo22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:05

Maar de horselet adverteert zelf ook met hoge kwaliteit.
ik zie nergens dat het van mindere kwaliteit zou zijn

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:12

ziezoziezo22 schreef:
Maar de horselet adverteert zelf ook met hoge kwaliteit.
ik zie nergens dat het van mindere kwaliteit zou zijn

Het gaat enkel om sommige artikelen waar second assortment bij staat. Deze verkopen ze enkel in the horselet en zijn niet door de kwaliteitscontrole gekomen. Echter zie je er volgensmij 9/10x niks aan, maar staat het er wel bij vermeld.

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 20:44

Nynkex01 schreef:
ziezoziezo22 schreef:

Ik heb die alle 4, vergeet steeds foto's te maken maar zal het in agenda zetten voor morgen en ook voor de merlot chrystal en orchid bloom

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 21:14

Vandaag het puppypaard voor het eerst met zadel op. In de PS emerald <3

Afbeelding
Afbeelding

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 21:16

Prachtig, dat bruine randje zo matchend met je zadel <3

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 21:29

Stalgenootje had wat andere dekjes besteld toen ze zo goedkoop waren, een paar voor zichzelf en de rest als prijzen voor de wedstrijden. Is toch een leuke prijs, denk ik, ipv gesponsorde dekjes met reclame. En leuk voor ons als verenging qua kosten.

Foto van de light sand na het rijden. Wat naar achteren gegleden want paardlief is na blessure en operatie nog niet zo mooi opgevuld qua spier. Paar weken trainen en dan is het over.
Hij is wel groot, ook echt groter als de plait beige, maar ik ben daar wel blij mee. Wij hebben eerder het probleem dat ze te kort zijn bij zweetblad.
Wel mooi op mijn oranje vosje. Ik ben niet zo origineel qua kleuren op haar, vloekt snel.
Afbeelding

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 21:34

Heeft er toevallig iemand een square wine dekje in full dressuur extra besteld en wil hem verkopen?

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 22:36

san4nie schreef:
Heeft er toevallig iemand een square wine dekje in full dressuur extra besteld en wil hem verkopen?

Heb hem niet extra besteld maar twijfel er nog over of ik hem wil houden.
Zal er morgenavond nog eens goed naar kijken!