Zou zoiets kunnen? Die zijn gemaakt om jassen aan op te hangen..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ziezoziezo22 schreef:Milou die is inderdaad mooi.
Welke kleur is dit
DiscoDipp schreef:Heeft iemand trouwens ervaring met dekjes aan een douche stang hangen?? Ik heb ze nu op een kledingrek/stang ding haha. Maar die stort bijna in en er komen er dus 5 bij![]()
Ik heb ook veel te veel zooi
DiscoDipp schreef:Oh Roulette dat is ook best een goede!!
Ik vind het echt naar dat er nu zoveel op FB verkocht wordt.. Ik wilde graag de Grey Plait en die Square navy in maat cob toen ik bestelde. Maar toen waren ze uitverkocht.
Leef en laat leven, maar nu zie ik die maten en dekjes dus idd voor het 3 dubbele voorbij komen. Krijg er een beetje een naar gevoel van want als iedereen nou gewoon normaal doet dan had ik ze ook gewoon nog kunnen bestellen..
DiscoDipp schreef:Oh Roulette dat is ook best een goede!!
Ik vind het echt naar dat er nu zoveel op FB verkocht wordt.. Ik wilde graag de Grey Plait en die Square navy in maat cob toen ik bestelde. Maar toen waren ze uitverkocht.
Leef en laat leven, maar nu zie ik die maten en dekjes dus idd voor het 3 dubbele voorbij komen. Krijg er een beetje een naar gevoel van want als iedereen nou gewoon normaal doet dan had ik ze ook gewoon nog kunnen bestellen..
Iriscope schreef:Goh die classic moon rock wil ik eigenlijk al heel lang, maar dacht van hun eigen foto's altijd dat ie meer grijzig was in plaats van echt beige. Goed om te weten!
anoukwendy schreef:DiscoDipp schreef:Oh Roulette dat is ook best een goede!!
Maar aan de andere kant, ik heb voor mn xmas dekjes de volle mep betaald, ik heb ze te koop maar weiger ze voor de horselet prijs weg te doen. Waarom zou ik 80€ verlies maken op iets? Ik heb gewoon 95€ betaald toen ze net uitkwamen, of dat dom is? Jaa tuurlijk maar de vorige keer was de xmas collectie binnen 2 seconden weg, letterlijk. En ik zal vast niet de 65€ krijgen die ik ervoor wil hebben, maar dan blijven ze maar hoor
ziezoziezo22 schreef:Welk dekje van ps is dezelfde kleur als de steelblue van es.
[ [url=m/Frvvky.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb deze gekocht, mocht iemand willen ruilen voor een andere kleur, vind de signature dekjes mooier en die zijn net wat groter .
Nynkex01 schreef:ziezoziezo22 schreef:Welk dekje van ps is dezelfde kleur als de steelblue van es.
Ik heb deze gekocht, mocht iemand willen ruilen voor een andere kleur, vind de signature dekjes mooier en die zijn net wat groter .
Vraag ik me ook af, hoe dicht clear sky en alure blue zitten bij ice en steel Blue
anoukwendy schreef:DiscoDipp schreef:Oh Roulette dat is ook best een goede!!
Maar aan de andere kant, ik heb voor mn xmas dekjes de volle mep betaald, ik heb ze te koop maar weiger ze voor de horselet prijs weg te doen. Waarom zou ik 80€ verlies maken op iets? Ik heb gewoon 95€ betaald toen ze net uitkwamen, of dat dom is? Jaa tuurlijk maar de vorige keer was de xmas collectie binnen 2 seconden weg, letterlijk. En ik zal vast niet de 65€ krijgen die ik ervoor wil hebben, maar dan blijven ze maar hoor
ziezoziezo22 schreef:Maar de horselet adverteert zelf ook met hoge kwaliteit.
ik zie nergens dat het van mindere kwaliteit zou zijn
Nynkex01 schreef:ziezoziezo22 schreef:Welk dekje van ps is dezelfde kleur als de steelblue van es.
Vraag ik me ook af, hoe dicht clear sky en alure blue zitten bij ice en steel Blue