Morgen/ maandag ga ik lekker een buitenrit maken en kijken hoe dat bevalt.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sentir schreef:Echt prachtig!!! En wat is je paard mooi zo bijzonder! Fijn dat gewone dekjes er ook onder passen. Persoonlijk ook weinig tot geen ervaring dat een barefoot zadel schuiften ik stapte op vanaf de grond.
uudje schreef:Oh MarjanB wat gaaf! Snel al zeg. Heerlijk ook nu om je zadel lekker in te rijden. En mooi dat blauwe dekje. Wilde die eerst ook kopen, ook in dezelfde kleur! Maar heb nu een andere besteld. Dezelfde als op mijn foto's maar dan blauw.[ Afbeelding ]
MarjanB schreef:uudje schreef:Oh MarjanB wat gaaf! Snel al zeg. Heerlijk ook nu om je zadel lekker in te rijden. En mooi dat blauwe dekje. Wilde die eerst ook kopen, ook in dezelfde kleur! Maar heb nu een andere besteld. Dezelfde als op mijn foto's maar dan blauw.[ Afbeelding ]
Is die ook met inlages?
tennan schreef:Uudje wat heb jij toch een prachtige pony! Die Mandriana ben je vast zomaar kwijt, ziet er erg comfortabel uit.
MarjanB schreef:Uudje, pad bevalt goed, wil er nog 1 bij maar wil iets hipsdus ff kijken of ik wat geks kan vinden. Dus mocht iemand iets weten?
Pmarena ja t is zo’n fijn zadel
Diva_Jenny schreef:Ik had laatst gepost over mijn barefoot cherokee en dat die zo groot lijkt op mijn IJslander. Nu kon ik voor een mooi prijsje een barefoot Madrid overnemen. Deze staat toch wat beter en ik zit hier zelf ook een stuk fijnervrije zit maar toch stevig door het suede.
En het staat hem best goed vind ik zelf![]()
[ Afbeelding ]