Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Oh je hebt lekker de ruimte
Chique zadelbokken zeg! Wel lomp groot om mee te nemen
Leuk de Lazy Mountain zo vooraan, dat zal wel uitnodigen om even lekker op te gaan zitten
Die Maremma (toch?) links ook, lekker wild schaap ligt daar op
minikatje schreef:Dat ziet er zeer prettig en praktisch ui.
Maar hoe ziet het wilde schaapmodel er dan uit?
Ik zie nu een ontploft wollig en harig monster voor me ( and I really dig it)
missanita84 schreef:Vandaag gereden met de western ghost, om te testen, ik had via equiday deze prijs gewonnen.
Na een poosje te hebben gereden mijn huidige freemax er op gelegd, ik vind de stevigheid die de freemax bied toch fijner. Wel zat de ghost boterzacht !
Maar we hebben.nog even. Verschil tussen deze twee zadels was ik vooral benieuwd naar .
Beide zadels heb ik de christ onder met inlagen.
Ghost
[ [url=m/Kc1aLg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Freemax
[ [url=m/nAd7Sl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Leo schreef:Ze zijn wel erg leuk!zien er comfi uit!
Mooie stand weer dit weekend.missanita84 schreef:Vandaag gereden met de western ghost, om te testen, ik had via equiday deze prijs gewonnen.
Na een poosje te hebben gereden mijn huidige freemax er op gelegd, ik vind de stevigheid die de freemax bied toch fijner. Wel zat de ghost boterzacht !
Maar we hebben.nog even. Verschil tussen deze twee zadels was ik vooral benieuwd naar .
Beide zadels heb ik de christ onder met inlagen.
Ghost
[ [url=m/Kc1aLg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Freemax
[ [url=m/nAd7Sl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Beide mooie zadels! Is het een standaard maat USA? Hoe valt dat nou tov de Freemax? Is de Freemax veel langer?
horsier schreef:Hoi hoi, mag ik even binnen vallen? Sinds kort heb ik een ghost Roma zadel. Super blij mee, zit lekker paardje loopt er lekker onder maar.... een nadeel. De ribbels van de sympanova (?) Pad staan 3 dagen later nog in zijn vacht. Omdat het een hele ronde haflinger betreft wil ik liever geen wol. Ik ben bang dat dat te glad is. Zijn er ook pads met een katoenen onderkant?
missanita84 schreef:De xadeltassen erop geknoopt voor as zondag. Herfstplusrit heb der zin an
[ [url=m/NC6gCP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kwetal schreef:Er zijn andere merken pads met katoen er onder, maar wollen pads zijn niet altijd te glad hoor - Ik denk dat BuitenZinnig wel ergens iets heeft wat je mag proberen? (pad met ribbels??? die maken we al lang niet meer???)
Buitenzinnig schreef:Grandeur heeft de mogelijkhrid tot katoen. Dan heb je de inlagen bovenop.
Voor ghost modellen beschikbaar in zadelvorm, bij een ghost dealer te bestellen (van grandeur)
J0anieke schreef:Grandeur kan zover ik weet in ieder geval met katoenen onderkant, dat wil ik ook graag (en een vierkante pad)
BopjeBo schreef:Ik had met boomzadels ook dat het altijd schoof, maar met barefoot zadels nooit geen geschuif gehad. Heb originele barefoot pad, een grandeur met kunstvacht onderzijde en 2 kifra square pass met echte vacht onderzijde. Denk meer doordat het zadel op zich beter kan vormen naar het paard dat het daarom niet meer schuift.