PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 12:56

Wat een gave setjes komen hier voorbij! Daar wordt ik heel hebberig van :o

Niet de beste foto aangezien mijn houding om te janken is. Maargoed we zijn nog maar kort een combinatie.

Vorige week eindelijk met mijn ES Emerald dekje gereden, ik combinatie met het Mondoni Active trainingshirtje!

Afbeelding

Haf_Woezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 14:07

Borahlover schreef:
Ik kom deze net tegen? Weer een nieuwe van ES gok ik?

[ [url=m/pkkBka.jpg]Afbeelding[/url] ]

is dit de meadow of?

Luca_Arpana

Re: PS of Sweden & Equestrian Stockholm deel 4!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 14:48

Wow wat mooi die emerald!

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 14:57

Ik heb struggle, volgende week heb ik een fotoshoot maar nu twijfel ik dus welke set ik moet kiezen voor de shoot :D heb keuze uit 29 ES dekjes en 6 Lemieux dekjes. Wat vinden jullie? Is op een zonnige dag rond de 20 graden en heb een zwart paard en de bak is omringd met bomen :)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 15:11

annaxmaex schreef:
Ik heb struggle, volgende week heb ik een fotoshoot maar nu twijfel ik dus welke set ik moet kiezen voor de shoot :D heb keuze uit 29 ES dekjes en 6 Lemieux dekjes. Wat vinden jullie? Is op een zonnige dag rond de 20 graden en heb een zwart paard en de bak is omringd met bomen :)
[ [url=m/7LGYAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bfGZP5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F6ykLp.jpg]Afbeelding[/url] ]

De grenadine spat er wel echt vanaf <3 en is wel zomers. En anders de zwarte glimmer is ook wel erg chique.

Maar matchend setje is ook erg leuk dus weet natuurlijk net waar je kleding bij hebt die beetje matcht.

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 15:37

annaxmaex schreef:

Wat een leuk overzicht zo :D
Ik vind de mahagony glimmer of de 3e van de 2e rij (naam even kwijt) erg mooi staan! Maar ik zou inderdaad vooral kijken naar waar je een mooi geheel van kunt maken qua kleding :)
Laatst bijgewerkt door Sellyxx op 25-05-23 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 15:38

Sellyxx schreef:
annaxmaex schreef:

Wat een leuk overzicht zo :D
Ik vind de mahagony glimmer of de 3e van de 2e rij (naam even kwijt) erg mooi staan!

ja de deep tuscany bedoel je denk ik

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 15:39

Keizerinnnn schreef:
annaxmaex schreef:

De grenadine spat er wel echt vanaf <3 en is wel zomers. En anders de zwarte glimmer is ook wel erg chique.

Maar matchend setje is ook erg leuk dus weet natuurlijk net waar je kleding bij hebt die beetje matcht.

bijna bij alles wel lange mouwen _O- , maar het word 20 graden dus wil het liefst met korte mouw. als ik op tijd beslis welke kleur kan ik vast wel ergens nog een bijpassende top kopen. Bandages gebruik ik eigenlijk niet, heb van harrys horse zwart dressage kappen voor en achter. denk dat ik die pak, zwart is altijd goed

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 15:40

Afgelopen week een zelfde vraag tegenkomen, en was wel een mooi antwoord ertussen. Moet je paard opvallen of je setje? Bij het eerste zou ik een niet te knalkleur pakken. Je paard staat alles wel, dus in dat opzicht ook geen probleem.

Hier net ook even uit de bocht geschoten en de Ps Berry en de Es sportive black Raven besteld :o

Marieke1495

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 15:42

maessie schreef:
Afgelopen week een zelfde vraag tegenkomen, en was wel een mooi antwoord ertussen. Moet je paard opvallen of je setje? Bij het eerste zou ik een niet te knalkleur pakken. Je paard staat alles wel, dus in dat opzicht ook geen probleem.

Hier net ook even uit de bocht geschoten en de Ps Berry en de Es sportive black Raven besteld :o

Haha wat een goede tip! Ik heb voor morgen hetzelfde probleem maar dan een schimmel, die kan ook alles hebben...

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 15:45

maessie schreef:

Wil dat het beide opvalt _O-, heb al van sommige een fotoshoot gehad. dus die dekjes vallen sowieso af en de wedstrijd dekjes doe ik ook niet. Glitter ook niet denk ik want dan moet je maar net geluk hebben dat je die goed ziet op de foto. dus zo probeer ik er elke keer een paar weg te strepen

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 15:59

Forrest Green :D Ik vind voor een fotoshoot knal kleuren persoonlijk altijd een beetje heftig

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 16:04

Lastige keuze hierboven! Maar een goede tip werd er al gegeven. Ik zou gaan voor een rustige kleur! :)

Luca_Arpana schreef:
Wow wat mooi die emerald!

Dankje! Ook super blij mee!

Luca_Arpana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 16:29

Ik zou gaan voor amazonite of anemone, niet te heftig maar wel echt gave kleuren!

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 16:31

annaxmaex schreef:
annaxmaex schreef:

Yes, anemone lijkt me ook prachtig! Ik zou dan gevoelsmatig beetje van bepaalde groen/blauw tinten wegblijven omdat dat weer net beetje kan “vloeken” bij de boomkleur bijv.

annaxmaex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 16:53

Sellyxx schreef:
annaxmaex schreef:

Yes, anemone lijkt me ook prachtig! Ik zou dan gevoelsmatig beetje van bepaalde groen/blauw tinten wegblijven omdat dat weer net beetje kan “vloeken” bij de boomkleur bijv.

Oh ja goeie tip over de bomen, ja anemone is ook zo mooi
Afbeelding

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 18:02

Ik vind op een zwarte geel altijd prachtig, zeker met een zomerse shoot.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 19:57

De deep tuscany staat het mooist (vind ik)

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 20:16

De anemone of de soft lemon <3 Voor een fotoshoot zou ik niet bang zijn met de ES glitterdekjes dat de glitters niet opvallen overigens, ik heb de blue meadow met fotoshoot op gehad en de glitters zijn overduidelijk. Zeker in de zon! :)

Afbeelding

Afbeelding

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 20:20

Ik zou het zo mooi vinden als het nieuwe patroontje van ES in een wit wedstrijddekje uit zou komen <3

_Tarzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 20:23

Ik zou ook voor een zachte kleur gaan zoals de Anemone of die olijf kleurige.

Ik heb laatst de Amazonite gekocht, staat echt super! :D
Afbeelding

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 21:26

Iriscope schreef:
Ik zou het zo mooi vinden als het nieuwe patroontje van ES in een wit wedstrijddekje uit zou komen <3

Ooeehhh jaa!!!

Hartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 22:09

Blacky94 schreef:
Iemand hier toevallig al uitgevonden of er van bijv. Kramer ook een shirt is dat bij de Anemone past?
Een eerder shirt van ES had hier een beetje een gekke pasvorm dus ik ben nog in dubio of ik die er bij wil bestellen voor dat geld :=

Ik moet zeggen dat ik de vorige ES shirts ook niet mooi vind (pasvorm dan) maar deze Anemone met korte mouwen zit bij mij prima. Het lijkt ook een wat soepeler stofje.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 23:21

Ik denk dat ik voor de Anemone zou gaan voor de fotoshoot! <3

Wij hebben vandaag een keer weer met de Pistachio White gereden, dat vind ik ook echt zo'n mooie lente en zomerkleur :j Ik merk echt dat ik nu weer andere kleuren pak dan ik in de herfst en winter deed.

Afbeelding

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-23 23:27

Hartje schreef:
Blacky94 schreef:
Iemand hier toevallig al uitgevonden of er van bijv. Kramer ook een shirt is dat bij de Anemone past?
Een eerder shirt van ES had hier een beetje een gekke pasvorm dus ik ben nog in dubio of ik die er bij wil bestellen voor dat geld :=

Ik moet zeggen dat ik de vorige ES shirts ook niet mooi vind (pasvorm dan) maar deze Anemone met korte mouwen zit bij mij prima. Het lijkt ook een wat soepeler stofje.

Ah dat is top om te horen! Heb vanmiddag maar gewoon de gok genomen en het T-shirt erbij besteld dus hopelijk zit deze idd een stuk beter :D