Niet de beste foto aangezien mijn houding om te janken is. Maargoed we zijn nog maar kort een combinatie.
Vorige week eindelijk met mijn ES Emerald dekje gereden, ik combinatie met het Mondoni Active trainingshirtje!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annaxmaex schreef:Ik heb struggle, volgende week heb ik een fotoshoot maar nu twijfel ik dus welke set ik moet kiezen voor de shootheb keuze uit 29 ES dekjes en 6 Lemieux dekjes. Wat vinden jullie? Is op een zonnige dag rond de 20 graden en heb een zwart paard en de bak is omringd met bomen
![]()
[ [url=m/7LGYAL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bfGZP5.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/F6ykLp.jpg]Afbeelding[/url] ]
annaxmaex schreef:Ik heb struggle, volgende week heb ik een fotoshoot maar nu twijfel ik dus welke set ik moet kiezen voor de shootheb keuze uit 29 ES dekjes en 6 Lemieux dekjes. Wat vinden jullie? Is op een zonnige dag rond de 20 graden en heb een zwart paard en de bak is omringd met bomen
![]()
Sellyxx schreef:annaxmaex schreef:Ik heb struggle, volgende week heb ik een fotoshoot maar nu twijfel ik dus welke set ik moet kiezen voor de shootheb keuze uit 29 ES dekjes en 6 Lemieux dekjes. Wat vinden jullie? Is op een zonnige dag rond de 20 graden en heb een zwart paard en de bak is omringd met bomen
![]()
Wat een leuk overzicht zo![]()
Ik vind de mahagony glimmer of de 3e van de 2e rij (naam even kwijt) erg mooi staan!
Keizerinnnn schreef:annaxmaex schreef:Ik heb struggle, volgende week heb ik een fotoshoot maar nu twijfel ik dus welke set ik moet kiezen voor de shootheb keuze uit 29 ES dekjes en 6 Lemieux dekjes. Wat vinden jullie? Is op een zonnige dag rond de 20 graden en heb een zwart paard en de bak is omringd met bomen
![]()
De grenadine spat er wel echt vanafen is wel zomers. En anders de zwarte glimmer is ook wel erg chique.
Maar matchend setje is ook erg leuk dus weet natuurlijk net waar je kleding bij hebt die beetje matcht.
maessie schreef:Afgelopen week een zelfde vraag tegenkomen, en was wel een mooi antwoord ertussen. Moet je paard opvallen of je setje? Bij het eerste zou ik een niet te knalkleur pakken. Je paard staat alles wel, dus in dat opzicht ook geen probleem.
Hier net ook even uit de bocht geschoten en de Ps Berry en de Es sportive black Raven besteld
maessie schreef:Afgelopen week een zelfde vraag tegenkomen, en was wel een mooi antwoord ertussen. Moet je paard opvallen of je setje? Bij het eerste zou ik een niet te knalkleur pakken. Je paard staat alles wel, dus in dat opzicht ook geen probleem.
Hier net ook even uit de bocht geschoten en de Ps Berry en de Es sportive black Raven besteld
annaxmaex schreef:annaxmaex schreef:Ik heb struggle, volgende week heb ik een fotoshoot maar nu twijfel ik dus welke set ik moet kiezen voor de shootheb keuze uit 29 ES dekjes en 6 Lemieux dekjes. Wat vinden jullie? Is op een zonnige dag rond de 20 graden en heb een zwart paard en de bak is omringd met bomen
![]()
ja de deep tuscany bedoel je denk ik
Blacky94 schreef:Iemand hier toevallig al uitgevonden of er van bijv. Kramer ook een shirt is dat bij de Anemone past?
Een eerder shirt van ES had hier een beetje een gekke pasvorm dus ik ben nog in dubio of ik die er bij wil bestellen voor dat geld
Hartje schreef:Blacky94 schreef:Iemand hier toevallig al uitgevonden of er van bijv. Kramer ook een shirt is dat bij de Anemone past?
Een eerder shirt van ES had hier een beetje een gekke pasvorm dus ik ben nog in dubio of ik die er bij wil bestellen voor dat geld
Ik moet zeggen dat ik de vorige ES shirts ook niet mooi vind (pasvorm dan) maar deze Anemone met korte mouwen zit bij mij prima. Het lijkt ook een wat soepeler stofje.