Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Donja1996 schreef:Hoi hoi! Ik volg dit topic echt al vetlang. Al vanaf halverwege vorig topicIk heb nooit gereageerd omdat ik ook geen lemieux heb maar ik zit hier echt iedere dag te kwijlen hahaha. Ik heb een haflinger (van net 2 jaar
, je kan nooit te vroeg dekjes kopen). Ik zat er aan te denken om de french rose te kopen
Halen jullie mij over de streep?
EDIT:
Fototje van Knappe pipje. Kan iemand hier iets leuks op fotoshoppen
[ [url=m/2O1Umo.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5AkHaM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maddy_Paola schreef:[ [url=m/78thww.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/wLuS6o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Witte loire ligt nog thuis, maar dit is even in mn kast![]()
Alles loire behalve de mint dan:
-zwart
-grijs
-ice blue
-french rose
-mulberry
-mint
-hunter green
-peacock
-blackcurrant
-ink blue (kleur beter te zien op mn andere foto)
-navy
-champagne
Aan de ene kant blij met mn donkerbruine merrie waar dus alles op staat en aan de andere kant niet zo, iets met pijn in mn portemonnee
MariekeS_ schreef:Annemoon_T schreef:Mijn vriend sponsort mn dekjes verslaving...Heb een tweedehands Ice blue van mp gekocht en de verkoopster woonde toevallig in dezelfde stad als hij en hij wilde m wel voor me ophalen
![]()
Morgen even foto maken onder het zadel maar wauw wat is dat een mooie kleur!
Haha, dat was ikBlij dat ie goed terecht gekomen is!
Donja1996 schreef:Hoi hoi! Ik volg dit topic echt al vetlang. Al vanaf halverwege vorig topicIk heb nooit gereageerd omdat ik ook geen lemieux heb maar ik zit hier echt iedere dag te kwijlen hahaha. Ik heb een haflinger (van net 2 jaar
, je kan nooit te vroeg dekjes kopen). Ik zat er aan te denken om de french rose te kopen
EDIT:
xxxmh schreef:Donja1996 schreef:Hoi hoi! Ik volg dit topic echt al vetlang. Al vanaf halverwege vorig topicIk heb nooit gereageerd omdat ik ook geen lemieux heb maar ik zit hier echt iedere dag te kwijlen hahaha. Ik heb een haflinger (van net 2 jaar
EDIT:
Genoeg overtuigd?
[ [url=m/lccGe4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ZcUgg3.jpg]Afbeelding[/url] ]