Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphara schreef:Ballard_L schreef:Ik zit hier te twijfelen of ik de sapphire zal kopen. Ik heb er eentje op marktplaats gevonden, maar eigenlijk ben ik ook wel heel erg benieuwd naar de nieuwe kleuren die eraan komen. En als hij weer terug komt ooit, kan ik hem beter nieuw kopen...dilemma...
Ik zou het niet doen, de stof is anders en zweet droogt er in op als witte vlekken.
Roulette_ schreef:Gewoon doen zou ik zeggen, als het goed staat bij de rest van je wedstrijd outfit. Heb de ruffle silver niet in het echt gezien, maar start zelf ook in een afwijkende kleur (PS Prosecco), tot nu toe alleen maar positieve reacties op gehad.
Roulette_ schreef:Gewoon doen zou ik zeggen, als het goed staat bij de rest van je wedstrijd outfit. Heb de ruffle silver niet in het echt gezien, maar start zelf ook in een afwijkende kleur (PS Prosecco), tot nu toe alleen maar positieve reacties op gehad.
zodiacje schreef:Welke kleur broek draag je bij de prosecco op wedstrijd?
Organa schreef:Gaaf!! Ik kan hem denk ik ook niet terugsturen, hij is zo leuk! Nu opzoek naar een bijpassend jasje
Heb je een foto van je wedstrijdoutfit? Ben nu wel benieuwd