Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
absque_dubio schreef:MarjanB schreef:Mocht er iemand wat willen testen in de buurt van Nijmegen. Ik heb zowel de br als die cresent neopreen. Beide dacht ik in 65 of 70 cm.
Ik las dat jij het een en ander aan singels hebt geprobeerd, ook de Horka. Wat zijn jouw ervaringen en meningen?
DenieesB schreef:Ik lees dit topic al vanaf het begin mee en was benieuwd naar jullie mening voor mijn paard. Ik rijd op het moment met een singel van een vriendin, een neopreen rechte singel van 60cm.
Ik wil nu zelf een singel kopen, in elk geval 70cm. Wat zijn verder qua model jullie aanbevelingen?
[ [url=m/15WBjK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GpMWgZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cfQRWK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fuNuWC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TEbTiq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doordat mijn singelstoten (aan beide kanten) aan de achterkant iets langer zijn (geen idee waarom) trekt hij mijn singel wat scheef.
[ [url=m/J91NBl.jpg]Afbeelding[/url] ]
De pijl is richting de voorkant van het zadel
[ [url=m/w27S4s.jpg]Afbeelding[/url] ]
DenieesB schreef:Ik lees dit topic al vanaf het begin mee en was benieuwd naar jullie mening voor mijn paard. Ik rijd op het moment met een singel van een vriendin, een neopreen rechte singel van 60cm.
Ik wil nu zelf een singel kopen, in elk geval 70cm. Wat zijn verder qua model jullie aanbevelingen?
[ [url=m/15WBjK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GpMWgZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cfQRWK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/fuNuWC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TEbTiq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doordat mijn singelstoten (aan beide kanten) aan de achterkant iets langer zijn (geen idee waarom) trekt hij mijn singel wat scheef.
[ [url=m/J91NBl.jpg]Afbeelding[/url] ]
De pijl is richting de voorkant van het zadel
[ [url=m/w27S4s.jpg]Afbeelding[/url] ]
DuoPenotti schreef:Vinden jullie de prolite singels fijn?
Ben daar over na aan het denken bij een rond en breed gebouwd paard.
MarjanB schreef:Die van mij kreeg wondjes van de prolite