Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
PreHungaro schreef:Hier nog mensen die de saddleclip veel gebruiken?
Ik gebruik heb sinds enkele maanden weer (verjaardagscadeau) we puzzelen nog even om de procenten in de afzet gelijker te krijgen.
De laatste week zijn mijn resultaten sowieso afwijkend dus even kijken waar dat aan ligt. Mensen die ervaring hebben met de saddle clip i.c.m. een barebackpad? Heb het idee dat de resultaten daardoor ook afwijken.
Maar dat heb ik ook met het zadel xRoossie95 schreef:PreHungaro schreef:Hier nog mensen die de saddleclip veel gebruiken?
Ik gebruik heb sinds enkele maanden weer (verjaardagscadeau) we puzzelen nog even om de procenten in de afzet gelijker te krijgen.
De laatste week zijn mijn resultaten sowieso afwijkend dus even kijken waar dat aan ligt. Mensen die ervaring hebben met de saddle clip i.c.m. een barebackpad? Heb het idee dat de resultaten daardoor ook afwijken.
Ik gebruik het zowel met zadel als bbp. Ik heb niet het idee dat ik daar echt verschil in zie. Maar ik vind dat wel iets lastig om te zeggen omdat ik met bbp vaak met de zijgangen ga oefenen en die gaan nog niet perfect, dus als ik daarmee aan de slag ga, dan komen al mijn percentages spontaan in het roodMaar dat heb ik ook met het zadel
sh4e schreef:In het rood??
Dat is echt wel een serieuze waarschuwing!
xRoossie95 schreef:sh4e schreef:In het rood??
Dat is echt wel een serieuze waarschuwing!
Ja ik denk dat dat vanaf 15% is? De laagste rode die ik heb is 16%.
Dan is dat de afwijking in landing. Ik maak me er niet zo druk om. Als we 'normaal' rijden is het niet zo. En hij vind zijgangen moeilijk, dus ik snap wel dat ie dan minder symmetrisch is
PreHungaro schreef:sh4eQ: Dit is dus precies wat ook een nadeel kan zijn van trainen met de clip.
Je gaat zo op de resultaten letten dat je eigen gevoel aan de kant wordt geduwd.
Roossiie: Als het idd is bij de zijgangen is dat een lastig onderdeel. Bij gewoon trainen wel in het groen of oranje?

Ik snap dit dan wel.