Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pattypaard schreef:manzano schreef:Helaas hebben ze geen light versie bij ej en niet de blauw/oranje versie
Hebben ze wel. Heb ik hem +/- 2 weken geleden nog gekocht.
Zal toch niet uit het assortiment zijn nu?
Maat 195 en maat 205 alleen, kleiner hebben ze nog niet in het assortiment.
manzano schreef:Pattypaard schreef:Hebben ze wel. Heb ik hem +/- 2 weken geleden nog gekocht.
Zal toch niet uit het assortiment zijn nu?
Maat 195 en maat 205 alleen, kleiner hebben ze nog niet in het assortiment.
Staat niet meer op de site.
xJitskee schreef:Ja, het is inderdaad te hopen dat er ook een mini variant van de recuptex hals komt. Ik vind het tot nu toe een fijne deken. Mijn mini heeft hem nog niet heel veel opgehad in verband met de warmte, maar de keren dat ze hem op had leek ze het erg fijn te vinden.
xJitskee schreef:Let wel op dat de prijs bij EJ vaak hoger is dan bij andere winkels, soms ben je met korting amper/niet goedkoper uit. Even goed internet doorzoeken loont soms flink. Ik heb mijn recuptex voor €111,20 gekocht bij Hypostore, maar dat was wel een shetlandermaat, die waren goedkoper.
Banyu schreef:xJitskee schreef:Let wel op dat de prijs bij EJ vaak hoger is dan bij andere winkels, soms ben je met korting amper/niet goedkoper uit. Even goed internet doorzoeken loont soms flink. Ik heb mijn recuptex voor €111,20 gekocht bij Hypostore, maar dat was wel een shetlandermaat, die waren goedkoper.
Ik weet niet wanneer jij die meegemaakt hebt bij EJ, maar dit is meer een gevalletje van Agradi.
xJitskee schreef:Toch vaak genoeg gezien bij EJ... Ik zoek vaak uitgebreid voor ik iets koop, dus dan zie ik veel verschillende sites en ook veel verschillende prijzen. Pas nog gehad toen ik bucas winterdekens ging kopen en wilde kijken waar deze het goedkoopst waren. Het was maar een tip, het is aan jezelf wat je er mee doet. Maar laten we daar het topic niet mee vervuilen want dit gaat over de recuptex