Hier heb ik zeker wat aan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marjonneke schreef:De reorganisatie wow-Nederland is een feit lees ik... http://www.wownederland.nl/support.html
Remember schreef:YamaSaki schreef:Is er al iemand die 5-10+ jaar met hetzelfde zadel doet?
Ik heb het zadel al zo'n 6 jaar nu denk ik. Ligt nu op een heel ander type paard dan hiervoor, al had hij op het paard hiervoor anders aangemeten moeten worden. Maar daar heb ik nu 'profijt' van omdat het anders lastig zou worden op mijn huidige paard. Inmiddels heb ik zelf een pompje en heb er geen enkel probleem mee om er zelf aan te knutselen, heb zo veel vertrouwen in het gevoel dat ik in het zadel heb dat ik het wel aandurf om een headplate en de lucht te veranderen. Heb ook de achterkant van mijn kussens breder gezet, schroefje los en meer naar buiten toe weer vast gezet. Aanmeten voor een nieuw paard zou ik wel altijd een fitter bij halen, zeker ook omdat je dan meerdere dingen kunt proberen. Ik heb er trouwens tussendoor wel een jong paard mee zadelmak gemaakt, zonder problemen, lag er niet op afgesteld maar zeker heel acceptabel. En het 'probleem' van niet optimaal kunnen passen als een paard nog niet zadelmak is heb je ook met een gewoon zadel natuurlijk, dan kun je ook geen rondje rijden
. Mijn paard kreeg ik als bijna 4 jarige en daar heb ik zo het zadel op gelegd en zonder problemen op weg gereden. Denk dat sommige mensen het idee van lucht erin groter maken dan het is en wellicht zelf door de spanning een reactie uit lokken want ik heb nog nooit een gekke reactie erop gezien (en wij hebben op stal 4 Wow zadels en er zijn heel veel verschillende paarden mee gereden!).