Citaat:Hoe is dat bij jou gegaan als je niet meteen een zadel aangemeten hebt dan? Heb je zo lang met een leenzadel mogen rijden tot de bespiering goed was?
Goed begrepen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
manic schreef:Jouw zadelmaker klinkt niet heel objectief. Ik was ook al jaren bij dezelfde zadelmaker en dacht heel tevreden, maar toen begon hij wel hele rare dingen te zeggen over hoe onmogelijk mijn paard zij rug wel niet was en toen ben ik maar eens naar een onafhankelijke partij geweest om te vragen wat hij van het zadel vond. .
panache schreef:[ Afbeelding ]
Sorry dat ik binnen kom vallen, maar ligt jullie zadel ook zo op 't paard?
Dit zadel is aangemeten als leenzadel, maar mijn paard 'haat' dit zadel oprecht. Naar mijn idee ligt het voor geen kant..
vonneke schreef:panache schreef:[ Afbeelding ]
Sorry dat ik binnen kom vallen, maar ligt jullie zadel ook zo op 't paard?
Dit zadel is aangemeten als leenzadel, maar mijn paard 'haat' dit zadel oprecht. Naar mijn idee ligt het voor geen kant..
Ik vind het dieptepunt wel erg ver naar achteren liggen. Rijd dit lekker?
Sonja_vR schreef:ziet er aardig achterover liggend uit , misschien ietwat krap van voor?
vonneke schreef:Panache, waar mensen werken worden fouten gemaakt. Je kan hem toch laten komen en samen kijken?
Grappig overigens, is jou Learn in Breda gefokt?
Sky_As schreef:mag ik vragen welk model dat is?
Ik heb zelf de Wolfgang Solo besteld (buffelleer). Heb nu een Wolfgang Solo in gewoon standaard bruin leer als leenzadel. Rijdt best lekker vind ik.