Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
noorhermans1 schreef:* meelezer komt binnen vallen*
Kay_Kim, Bij Emmers kun je hem lenen.
Kay_Kim schreef:Ik ben vandaag de testsingel gaan halen... Vandaag gelongeerd en haar wond bleef vrij liggen dus hopelijk is dit onder het rijden ook het geval... Dit ga ik morgen of zondag testen... Ben benieuwd... Maar als hij goed is dan is het wachten geblazen want het duurt lang voor dat ze binnen zijn na bestelling... En ik kan spijtig genoeg niet blijven rijden met men andere singel...
wilma12 schreef:Kay_Kim schreef:Ik ben vandaag de testsingel gaan halen... Vandaag gelongeerd en haar wond bleef vrij liggen dus hopelijk is dit onder het rijden ook het geval... Dit ga ik morgen of zondag testen... Ben benieuwd... Maar als hij goed is dan is het wachten geblazen want het duurt lang voor dat ze binnen zijn na bestelling... En ik kan spijtig genoeg niet blijven rijden met men andere singel...
Er zijn meer bedrijven die de singel leveren en ook opsturen. Als je door middel van testen de juiste maat weet? Kan je daar toch informeren of ze op voorraad zijn?
Starbreeze schreef:@kay_kim, zou ik wel doen. Voor het geval dát, je kan aan deze singel geen lus bevestigen namelijk.
JeDe schreef:malih schreef:Helemaal enthousiast wilde ik er een bestellen voor mijn lieve pony bestaat haar maat niet :-( Helaas pinda kaas geen fairfax voor ons vrees ik.
Welke maat en wat voor singel heeft je pony nu?