Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zinn schreef:mss is een bontje een optie? mijn merrie heeft dit ook, zonder bontje krijgt ze gegarandeerd open plekjes...heb al vanalles geprobeerd, lederen singel, kunststof, katoen, neopreen, uitgesneden...heb nu een anatomisch gevormde van mattes en rond mijn longeersingel een los bontje van mattes en heb nu nergens last meer van
vitelli schreef:Wienna schreef:, ik heb zondag wedstrijd in wil toch wel erg graag starten
Het zal maar een schaafwondje zijn. Geneest wel snel meestal. idd ff rust.Hey een paard tussen de smilies !!
Veel succes zondag. Het is een mooi paard, zal wel mooi lopen ook.
Wienna schreef:Zinn schreef:mss is een bontje een optie? mijn merrie heeft dit ook, zonder bontje krijgt ze gegarandeerd open plekjes...heb al vanalles geprobeerd, lederen singel, kunststof, katoen, neopreen, uitgesneden...heb nu een anatomisch gevormde van mattes en rond mijn longeersingel een los bontje van mattes en heb nu nergens last meer van
ik denk niet dat een bontje om die singel heen past, hij is best breed in het midden.
Zinn schreef:Ik heb nu dit :
de extra uitgelijnde dressuursingel is dit. In de zomer zweet ze er natuurlijk wel onder, maar naar mijn ervaring niet meer dat met een lederen of neopreen singel...het is echt lamsvel, dus het ademt genoeg![]()
en zo ziet het er dan uit op het paard
en sinds ik deze singel heb, geen last meer van plekjes...