PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 21:50

Zamba schreef:
Ik snap de discussie niet zo goed. Iedereen moet toch zelf weten voor hoeveel hij of zij de spullen verkoopt??? Leven en laten leven....

Dat vind ik dus ook..

Nessie

Re: PS of Sweden en Equestrian Stockholm, kom shoppen in deel 3!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 21:54

Netjes vind ik het niet, maar het is ieder z’n recht te doen. Ik heb ook een Christmas collectie dekje voor de volle prijs gekocht, zou die nu niet voor 30 euro verkopen. Maar daarom verkoop ik het dekje ook nog maar niet, want je ‘concurrentie’ is te goedkoop.

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 21:57

Sorry, maar als er NU alleen maar ps dekjes aangeboden worden die via thehorselet voor een habbekrats gekocht konden worden vind ik het zeer bijzonder. En het gaat niet om 1 verkoper, het zijn er onwijs veel die alleen maar kleuren aanbieden die spotgoedkoop gekocht konden worden.

Iedereen moet doen waar hij of zij blij van wordt
Maar in het verleden werden dekjes van ps of es voor bizarre prijzen aangeboden en nu dus weer en dat vind ik misbruik maken van de hobby die toch al duur genoeg is.

Maar dat is mijn mening

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 22:00

ivy_power89 schreef:
Sorry, maar als er NU alleen maar ps dekjes aangeboden worden die via thehorselet voor een habbekrats gekocht konden worden vind ik het zeer bijzonder. En het gaat niet om 1 verkoper, het zijn er onwijs veel die alleen maar kleuren aanbieden die spotgoedkoop gekocht konden worden.

Maar in het verleden werden dekjes van ps of es voor bizarre prijzen aangeboden en nu dus weer en dat vind ik misbruik maken van de hobby die toch al duur genoeg is.

Maar dat is mijn mening

Maar je hoeft ze niet te kopen toch?

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 22:01

Ik ben meer van de commerciële instelling denk ik.. Ik snap het wel, goedkoop inkopen en duurder weer verkopen. Ik begin er zelf niet aan, is me veel te veel gedoe. Maar ik snap heel goed dat en waarom mensen het doen.

candalisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 22:02

Ik zou er niet veel op hoeven verdienen als ik mijn verzendkosten een beetje eruit kan krijgen plus aanschaf zou ik al blij zijn. Ik “gun” het een ander namelijk ook!
Ik zie ze ook bij andere ruiterwinkels voorbij komen dat ik denk okeeej gaat 4x over de kop
Enige wat ik dan denk wat heeft ps verschrikkelijk veel voorraad als er zoveel in omloop zijn.

KB12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 22:02

ivy_power89 schreef:

Maar dat is mijn mening

Je kan de meeste van die goedkope dekjes toch nog bestellen bij thehorselet? Dan moeten mensen ze daar bestellen als ze vinden dat ze anders te veel betalen. Het is ook banketstaaf als je de volle mep betaald en ze vervolgens voor 8 euro te koop zijn bij thehorselet. Het is helaas niet anders..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 22:25

Phrono schreef:
Voor degene die de helena legging hebben, hoe zijn ze qua lengte? Ook een beetje geschikt voor kleine dames? Ik kan het op de product foto's niet zien/lastig inschatten.

Ja! Ze vallen kort ik heb ze tot mijn enkels ben 1.68. Taylor valt veel langer.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 22:32

Super, bedankt allemaal! <3

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 22:38

ivy_power89 schreef:
Ik ben echt verbaasd over de hoeveelheid advertenties op facebook met de dekjes die voor een prikkie gekocht zijn en nu voor 50 tot 80 euro worden aangeboden.
Heb tot nu toe nooit gereageerd maar kon het bij een advertentie die ik net voorbij zag komen niet laten er toch wat onder te zetten......

Check :D

Drico

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 23:32

Ik vind het vooral grappig dat mensen denken ze voor best wat 'winst' te kunnen verkopen, terwijl dat (waarschijnlijk) helemaal niet (meer) het geval gaat zijn :+

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 23:53

Drico schreef:
Ik vind het vooral grappig dat mensen denken ze voor best wat 'winst' te kunnen verkopen, terwijl dat (waarschijnlijk) helemaal niet (meer) het geval gaat zijn :+

Voor PS ga ik in ieder geval nooit meer de nieuwprijs betalen nu. Deze outlet prijzen vind ik echt bizar. Eigenlijk vind ik PS nu ook meteen niet meer leuk :')

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-22 23:58

Ik vind het jammer dat ik voor veel items de volle mep heb betaald en voor sommige items zelfs via The Horselet aanzienlijk meer dan de laatste rondes. Als ik wat geduld had gehad, had me dat veel geld gescheeld. Het kopen vóór einde Horselet wordt zo flink ontmoedigd.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 00:08

Herkenbaar, mn broek van 59 euro vind ik nu eigenlijk al te duur, want dezelfde heb ik nog eens voor 15 euro :+ ik vind de kwaliteit vd kleding overigens wel fijn maar zou het niet snel meer voor de volle prijs kopen omdat het toch wel weer in de sale komt. Die sale duurt nu trouwens ook echt veel te lang, maakt het ook niet meer exclusief.

Ik vind het zo 'grappig' dat sommige mensen echt nog nooit van thehorselet gehoord hebben btw.

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 00:10

Ik heb nu ook broeken en leggings voor habbekrats, maar heel eerlijk…. Bijvoorbeeld de leggings, die had ik eerder eens gekocht voor €20,- ofzo, maar die kwaliteit vind ik Mehh… nu ga ik voor €20,- niet moeilijk doen, maar zou er sws never nooit de volle pond voor betalen….

Nynkex01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 00:17

Texas02 schreef:
Zamba schreef:
Ik snap de discussie niet zo goed. Iedereen moet toch zelf weten voor hoeveel hij of zij de spullen verkoopt??? Leven en laten leven....

Dat vind ik dus ook..

Dat zei ik ook al eerder maar dat werd niet zo gewaardeerd :) als mensen ervoor willen betalen prima toch?

Roulette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-22 14:13

PSvanLot schreef:
ivy_power89 schreef:

Maar dat is mijn mening

Maar je hoeft ze niet te kopen toch?

Snap de verontwaardiging wel, ik vind het persoonlijk ook niet netjes om dekjes goedkoop bij the horselet te bestellen om ze vervolgens voor fiks meer op marktplaats te zetten. Daar zitten ook dekjes tussen die een ander niet meer kon bestellen omdat ze op waren.
Ik zou het zelf dus ook niet doen en ik koop niets van de mensen die het wel doen. Verder moeten die mensen zelf weten waar zij zich wel of niet goed bij voelen.

ziezoziezo22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 15:22

Welk dekje van ps is dezelfde kleur als de steelblue van es.
Afbeelding
Ik heb deze gekocht, mocht iemand willen ruilen voor een andere kleur, vind de signature dekjes mooier en die zijn net wat groter .

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 15:31

Zijn er hier nog mensen opzoek naar een zgan orchid bloom? Die van mij mag weg. Is full dressuur. Ga hem toch niet gebruiken. En dan is er weer plek voor nieuwe PS dekjes <<)

Ik ga binnenkort de Dark Mauve maar eens pakken, ligt al 7 maanden nieuw in de kast _O-

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 16:12

Afbeelding

Ik had deze nog besteld op de valreep van de hoge kortingen bij the Horselet. Ben er echt blij mee, is echt een mooi dekje
Nu wachten tot de nieuwe witte in de uitverkoop komt, want daar ga ik echt niet de volle prijs voor betalen :')

ziezoziezo22

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 16:22

Milou die is inderdaad mooi.
Welke kleur is dit

Flubberboot

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 16:48

x_Milou schreef:
[ [url=m/mXBdMv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik had deze nog besteld op de valreep van de hoge kortingen bij the Horselet. Ben er echt blij mee, is echt een mooi dekje
Nu wachten tot de nieuwe witte in de uitverkoop komt, want daar ga ik echt niet de volle prijs voor betalen :')

Oh prachtig!!! Welke is dit?

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 17:18

x_Milou schreef:
[ [url=m/mXBdMv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh die is mooi!! Ik heb hem ook besteld maar ven bang dat ie te groot gaat zijn. Hoe groot is jouw zadel??

Heeft iemand trouwens ervaring met dekjes aan een douche stang hangen?? Ik heb ze nu op een kledingrek/stang ding haha. Maar die stort bijna in en er komen er dus 5 bij :')

Ik heb ook veel te veel zooi _O-
Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 17:43

Een douchestang kan over het algemeen niet super veel gewicht hebben. Zou dan eerder kijken naar een gordijnroede ofzo. Maar ook daar zit wel een Max gewicht aan natuurlijk…

Iriscope

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-22 18:09

Misschien een handdoekenrek? Das gemaakt om natte handdoeken over te gooien en moet wel wat kunnen hebben.