Zamba schreef:Ik snap de discussie niet zo goed. Iedereen moet toch zelf weten voor hoeveel hij of zij de spullen verkoopt??? Leven en laten leven....
Dat vind ik dus ook..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ivy_power89 schreef:Sorry, maar als er NU alleen maar ps dekjes aangeboden worden die via thehorselet voor een habbekrats gekocht konden worden vind ik het zeer bijzonder. En het gaat niet om 1 verkoper, het zijn er onwijs veel die alleen maar kleuren aanbieden die spotgoedkoop gekocht konden worden.
Iedereen moet doen waar hij of zij blij van wordt
Maar in het verleden werden dekjes van ps of es voor bizarre prijzen aangeboden en nu dus weer en dat vind ik misbruik maken van de hobby die toch al duur genoeg is.
Maar dat is mijn mening
ivy_power89 schreef:Sorry, maar als er NU alleen maar ps dekjes aangeboden worden die via thehorselet voor een habbekrats gekocht konden worden vind ik het zeer bijzonder. En het gaat niet om 1 verkoper, het zijn er onwijs veel die alleen maar kleuren aanbieden die spotgoedkoop gekocht konden worden.
Maar in het verleden werden dekjes van ps of es voor bizarre prijzen aangeboden en nu dus weer en dat vind ik misbruik maken van de hobby die toch al duur genoeg is.
Maar dat is mijn mening
ivy_power89 schreef:Ik ben echt verbaasd over de hoeveelheid advertenties op facebook met de dekjes die voor een prikkie gekocht zijn en nu voor 50 tot 80 euro worden aangeboden.
Heb tot nu toe nooit gereageerd maar kon het bij een advertentie die ik net voorbij zag komen niet laten er toch wat onder te zetten......
Drico schreef:Ik vind het vooral grappig dat mensen denken ze voor best wat 'winst' te kunnen verkopen, terwijl dat (waarschijnlijk) helemaal niet (meer) het geval gaat zijn
PSvanLot schreef:ivy_power89 schreef:Sorry, maar als er NU alleen maar ps dekjes aangeboden worden die via thehorselet voor een habbekrats gekocht konden worden vind ik het zeer bijzonder. En het gaat niet om 1 verkoper, het zijn er onwijs veel die alleen maar kleuren aanbieden die spotgoedkoop gekocht konden worden.
Maar dat is mijn mening
Maar je hoeft ze niet te kopen toch?
x_Milou schreef:[ [url=m/mXBdMv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had deze nog besteld op de valreep van de hoge kortingen bij the Horselet. Ben er echt blij mee, is echt een mooi dekje
Nu wachten tot de nieuwe witte in de uitverkoop komt, want daar ga ik echt niet de volle prijs voor betalen
x_Milou schreef:[ [url=m/mXBdMv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had deze nog besteld op de valreep van de hoge kortingen bij the Horselet. Ben er echt blij mee, is echt een mooi dekje
Nu wachten tot de nieuwe witte in de uitverkoop komt, want daar ga ik echt niet de volle prijs voor betalen