Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphne__ schreef:Kijk, na 1 keer rijdenEn nog kort ook, klein half uurtje...
[ [url=m/FtFJgA.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bluebell heeft hetzelfde, maar minder. Maargoed, die heeft er ook echt maar 5 minuten onder gezeten, wou een foto maken van hoe hij stond met zadel etc op en toen is m'n zus er heel kort op gegaan. Dus wil niet weten hoe hij er na een uur rijden uit ziet.. Durf m'n 3e spectrum nu niet meer te gebruiken, die ligt nog ongebruikt in de kast![]()
Heb Agradi een mail gestuurd. Ben benieuwd of ze er wat mee doen, maar ben er bang voor als ik het bericht van Oretha lees.
Zie trouwens het Lemieux teken op dat stuk bij de singel ook, alleen de laatste letter is nog echt wit.
minouesmee schreef:Dochorse is vaak niet zo behulpzaam…
Had een keer een amigo regendeken gekocht, maar die bleek niet goed waterdicht te zijn. Zeiden ze dat ik maar een duurdere deken had moeten kopen inplaats van zo’n goedkope.Uiteindelijk na lang zeuren wel een nieuwe deken gekregen.
Wiwabalia schreef:minouesmee schreef:Dochorse is vaak niet zo behulpzaam…
Had een keer een amigo regendeken gekocht, maar die bleek niet goed waterdicht te zijn. Zeiden ze dat ik maar een duurdere deken had moeten kopen inplaats van zo’n goedkope.Uiteindelijk na lang zeuren wel een nieuwe deken gekregen.
Ik heb een situatie gehad met een hele dure Rambo Optimo, en na een “streng” telefoontje (na al 20 mailtjes enz) van Manlief kreeg ik wel een nieuwe..
Maar goed, nu weer ontopic.
minouesmee schreef:Dochorse is vaak niet zo behulpzaam…
Sanne96 schreef:Hoe valt de maat, en schuren ze op de borst?
KirstenChes schreef:Figo88 lijkt me vreselijk. Dan is het ook gelijk schrikken als je paard koliek heeft.
Ik ga over naar de suede dekjes heb 2 loire nieuw met kaartje de rioja en ink blue mocht iemand die willen ruilen tegen een nieuwe suede ik sta er open voor.
Ik heb al de peacock, mullberry, musk en blush pink.
voorkeur gaat naar plum, ink blue, bluebell, sage en Azure maar iets anders mag ook.
Figo88 schreef:KirstenChes schreef:Figo88 lijkt me vreselijk. Dan is het ook gelijk schrikken als je paard koliek heeft.
Ik ga over naar de suede dekjes heb 2 loire nieuw met kaartje de rioja en ink blue mocht iemand die willen ruilen tegen een nieuwe suede ik sta er open voor.
voorkeur gaat naar plum, ink blue, bluebell, sage en Azure maar iets anders mag ook.
Ja, dat brengt je meteen terug naar toen helaas. Maar gelukkig is dit goed afgelopen en was het uiteindelijk ook niet zo erg![]()
En mooie collectie heb je al! Ik heb alleen de Rosé, White en spectrum in een loire en hou het verder ook bij mijn suedes. Hoewel ik de Ink Blue wel al heel lang erg mooi vind in de loire.. Hmm.. Lastig..Heb je een foto?
KirstenChes schreef:Figo88 lijkt me vreselijk. Dan is het ook gelijk schrikken als je paard koliek heeft.