blackstar schreef:Ik heb altijd Barefoot gehad voor mijn vorige paard en voor mijn huidige.
Toch eigenwijs geweest en een keer een bates zadel gekocht met de insteek dat kan altijd qua boom aangepast worden. Nou blijkt dat het zadel niet (meer) bij haar rug past. Ze liep er ook al effe niet lekker meer mee. De rem erop.
Dan weer gaan nadenken en zoeken. Wat dan weer en boomzadel, maar ja welke, en welk budget want die is ook niet oneindig.
Een keer een just adjust testzadel geprobeerd maar dat vond ik helemaal niks. Weer denken voor een boomzadel. Nou daar kwam ik niet uit die fatsoenlijk geprijsd is en aangepast kan worden en een zadelmaker die wat heeft.
Marktplaats in de gaten gehouden en toen kwam er een Cherokee PRO erop te staan. In een opwelling deze gelijk gekocht en een pad en blauwe pommel bij Pmarena. Helaas was de blauwe te breed en een rode gezocht op marktplaats. Ook gevonden en nu voor de 2e keer ermee gereden te hebben, heb ik het gevoel weer thuis te komen. Wat fijn en ze liep weer heerlijk zonder stoppen enzo.
Bijrijder moet nog wel wennen maar die heeft nog nooit op een Barefoot gereden dus die moet nog wennen.
Ik ben blij, heel blij.
Weet precies hoe je je voelt. Ben na een cheyenne, dat barokke zadel( ben even de naam kwijt en een london, over gegaan naar ghost , super zadel, maar bleef de barefoot missen. Toen kwamen de pro modellen en heb een cheyenne pro mustard gekocht. Heerlijk zadel. En net wat jij zegt, het voelde als thuiskomen ,Maar werd helaas gestolen.heb toen een ghost buttera gekocht. Heerlijk zadel, en gaat ook zeker niet weg. Maar de liefde voor barefoot gaat niet weg. En toen ik de kans kreeg deze super mooie happy vally te kopen heb dat ik meteen gedaan.