Daphne__ schreef:Spectrums zijn zo gaaf. Staat hem goed! Fijn dat het weer beter met hem ging![]()
Hier vandaag Bluebell spectrum![]()
[ [url=m/HtWTR8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ok nééd!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Daphne__ schreef:Nou, 2 dekjes van mij zijn beschadigdDe Papaya en Bluebell spectrum
Zelfde als wat hier eerder in het topic voorbij kwam, soort witte vegen...
Snap er niks van. Ik heb ook een Musk loire en die heeft het na meerdere keren rijden niet. Dus aan m'n zadel zal het toch niet liggen?..
Oretha schreef:Daphne__ schreef:Nou, 2 dekjes van mij zijn beschadigdDe Papaya en Bluebell spectrum
Zelfde als wat hier eerder in het topic voorbij kwam, soort witte vegen...
Snap er niks van. Ik heb ook een Musk loire en die heeft het na meerdere keren rijden niet. Dus aan m'n zadel zal het toch niet liggen?..
Wat een ellende. Ik had het ook met mijn spectrum. Werd steeds erger. Had hem bij dochorse vandaan, maar kreeg er geen garantie op.
Ik vind de spectrum s heel gaaf, maar koop ze niet meer om deze reden
Oretha schreef:Wat een ellende. Ik had het ook met mijn spectrum. Werd steeds erger. Had hem bij dochorse vandaan, maar kreeg er geen garantie op.
Daphne__ schreef:Kijk, na 1 keer rijdenEn nog kort ook, klein half uurtje...
[ [url=m/FtFJgA.jpg]Afbeelding[/url] ]
De bluebell heeft hetzelfde, maar minder. Maargoed, die heeft er ook echt maar 5 minuten onder gezeten, wou een foto maken van hoe hij stond met zadel etc op en toen is m'n zus er heel kort op gegaan. Dus wil niet weten hoe hij er na een uur rijden uit ziet.. Durf m'n 3e spectrum nu niet meer te gebruiken, die ligt nog ongebruikt in de kast![]()
Heb Agradi een mail gestuurd. Ben benieuwd of ze er wat mee doen, maar ben er bang voor als ik het bericht van Oretha lees.
Zie trouwens het Lemieux teken op dat stuk bij de singel ook, alleen de laatste letter is nog echt wit.
Lottekuhh_x schreef:Oretha schreef:Wat een ellende. Ik had het ook met mijn spectrum. Werd steeds erger. Had hem bij dochorse vandaan, maar kreeg er geen garantie op.
Doet ook Lemieux zelf er niks mee? Wat ontzettend slecht zeg. Als meer mensen er last van hebben is het geen toeval meer.