Mijn Zuid Afrikaanse vriendinnetje heeft vandaag voor de 3e keer een zadel op gehad, vandaag voor het eerst een echte ( eerste 2x een treeless gebruikt).
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Iriscope schreef:[ [url=m/lAHqhL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn Zuid Afrikaanse vriendinnetje heeft vandaag voor de 3e keer een zadel op gehad, vandaag voor het eerst een echte ( eerste 2x een treeless gebruikt).
Sellyxx schreef:BabbieB schreef:Ik twijfel enorm tussen
- iced coffe (echt exact de kleuren van mijn toverbal )
- steel blue
- golden olive
- sage/moss
Iced coffe past echt perfect bij zijn kleur, maar valt dan wel een beetje weg tegen zijn kleurenpatroon. Met de andere kleurtjes springt het echt eruit en staat het minder monochroom.
Ik zwijmel nog even verder
Ik denk dat groentinten echt prachtig zullen staan op die van jou! Ik zou eerder voor Golden Olive gaan dan voor de Moss, ik denk dat die (licht)bruinere rand van de golden olive mooier staat bij jouw paard dan de donkere rand van Moss. Ik denk trouwens dat de Golden Olive wel erg mooi matcht met de eerste versie van je toverbal, maar íets minder met de 2e versie (winter waars?).
Sage lijkt me voor beiden seizoenen erg mooi omdat je dan een 'zacht geheel' creërt, steel blue lijkt me misschien wat fletser. juist wel leuk natuurlijk als je lekker knallend wil.
Ik wil niet nog meer suggesties geven (maar ook weer wel) ik denk dat de Dark Sky ook echt mooi zal staan!
Tot zover mijn bedenkingen, doe ermee wat je wil
Sammiex2000 schreef:Weet iemand of de kleur BURGUNDY van horsegloss bij Bordeaux of Merlot crystal past?
EdkingEnzo schreef:Mijn aller eerste dekje van PS blijft toch favoriet![]()
[ [url=m/fZagQp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/0xDCNW.jpg]Afbeelding[/url] ]