Als dan zou ik nu sowieso een 2e hands overweg...
Maar eerst mijn eigen zadel verkopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Pippaa schreef:mirijam schreef:Een ghost wordt het niet (die vindt ik echt niet mooi![]()
)
Maar je had toch al een cheyenne en arizona gehad? Waarom heb je die niet gehouden?

Mijn haflinger is lekker aan het ontspannen onder het zadel, lekker met het neusje laag als hij de kans krijgt
Ondanks dat ik het gevoel heb "minder" contact te hebben. Het is nog niet zoals met mijn oude boomloosje, dat is net een pannenkoekje. Als hij daar zijn rugspieren aanspande, kon ik ondanks mn pad met dikke inlages precies voelen welk spiertje hij aanspande. Tot nu toe bevalt de FlexEE iig goed
waanders schreef:Ja Pipaa, dat is het zadel wat op Boomnloosrijden.nl stond. Ik had hem voor 1 van mijn bijrijdsters aangeschaft, maar ze heeft er weinig mee gereden helaas, nu is het zadel dus over, omdat ze niet meer bij mij rijdt.
DSC05188 by wendy_verschoor, on Flickr
DSC05191 by wendy_verschoor, on Flickr
DSC05208 by wendy_verschoor, on Flickr
DSC05213 by wendy_verschoor, on Flickr
DSC05232 by wendy_verschoor, on Flickr
Ik zou als het zadel op de goede plek ligt ook nog even kritisch kijken naar de maat van de pommel.
Je hebt beugelblokjes met korfjes er aan, die je heel simpel aan elk soort gewone beugels kan maken zie oa; http://www.boomlooszadelbecidor.nl/a-27 ... heidskorf/