Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
spruitje12 schreef:Hallo allemaal! Ik zit met een simpel vraagje dus ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik wil gaan starten met mijn micklem multi maar wil het ringetje eraf halen. Ik las dat er mensen zijn die er vervolgens weer een ander ringetje opzetten. Ik weet welk ringetje het is alleen ik ben de naam kwijt waardoor ik het niet kan opzoekenDus weet iemand de naam van dit schroefje/ringetje!
christel0908 schreef:Telt de stickerkorting van Agradi nooit op Micklem ?
Lithya schreef:Agradi staat wel bekend om vooraf hogere prijzen erop te zetten, zodat je met korting de normale prijs betaald. Is wachten tot bijv divoza korting heeft geen optie?
Saaams schreef:Heeft die van hooks een soort van werking als mexicaans? Jammer inderdaad dat die zwart is.
Benfan schreef:Even geen hoofdstel, maar dit borsttuig met martingaal. heeft iemand ervaring met dit merk? of dit product op zich? Ik zoek namelijk een borsttuig, zwart, met koperen beslag (ivm mijn micklem hoofdstel) en die zijn vrij lastig te vinden.
[ Afbeelding ]
xRidderhoeve schreef:JenniferU schreef:Is er iemand hier die inmiddels ervaring met de passier fortuna heeft?
ik heb een look a like van harry's horse besteld dus ben heel benieuwd
Welke van HH heb je besteld? En heeft deze dan ook elastiek in het kopstuk?
Benfan schreef:Ik heb zelf een tinker, gebouwd als de motor van een Boeing 777.. Denk dat hij dan wel moet passen.. toch? Hoe was het kwaliteit van het leer?
Edit, weet iemand of zij wel eens kortingsacties hebben bij Hooks?
Anoniem schreef:Saaams schreef:Heeft die van hooks een soort van werking als mexicaans? Jammer inderdaad dat die zwart is.
Nagenoeg alle "micklem" gebasseerde hoofdstellen hebben eigenlijk meer een mexicaanse werking dan de micklem werking.
Dus hoofdstellen als die van PS of Sweden, Hooks fairfield, D'yon xfit etc. De drukpunten zijn meer vergelijkbaar met mexicaans dan met micklem.
pol013 schreef:Anoniem schreef:
Nagenoeg alle "micklem" gebasseerde hoofdstellen hebben eigenlijk meer een mexicaanse werking dan de micklem werking.
Dus hoofdstellen als die van PS of Sweden, Hooks fairfield, D'yon xfit etc. De drukpunten zijn meer vergelijkbaar met mexicaans dan met micklem.
De hooks is inderdaad eigenlijk een mexicaans hoofdstel. Maar als je de maat groot genoeg pakt kun je er wel een heel fijn hoofdstel van maken. Dan zit hij qua drukpunten nagenoeg hetzelfde als de micklim.
Bij mij moet de neusriem daar voor op het langste gaatje.
Ik ben er wel heel tevreden mee. Maar ik zocht vooral een hoofdstel wat zich mooier om zijn neus vormde. Dat het dan ook de vermeende drukpunten vrij houd is een leuke bijkomstigheid.